Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی هندبال بانوان ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند اظهار داشت: ما ۸۰ درصد راه را برای صعود به مسابقات جهانی رفته ایم و حسن ختام عملکرد خوب بازیکنان تیم ملی هندبال بانوان جدال با سوریه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوریه‌ای که نسبت به تیم ملی ما پایین‌تر است و باید با هوشیاری این تیم را هم شکست دهیم. اتفاق خوبی بود که روز گذشته برای تیم ملی هندبال بانوان ما افتاد و توانستیم اردن را که تیم قدرتمندی است را شکست دهیم. هر چند میزبانی اردنی‌ها در این دوره از رقابت‌های هندبال قهرمانی بانوان آسیا خوب نبود و مواردی که باید میزبان رعایت می‌کرد را سهل شمردن و خیلی رعایت نکردند. ۲۴ ساعت قبل از بازی با اردن شرایط بسیار سختی را داشتیم به طوری که شب قبل مسابقه با اردن تست مربیان تیم ملی مثبت اعلام شد و با توجه نداشتن هیچ گونه علائمی اعلام کردند که نمی‌توانند بازیکنان را کنار زمین همراهی کنند.

او افزود: بازیکنان در این بازی بدون حضور مربی مقابل اردن قرار گرفت و شکر خدا توانستند این تیم را شکست دهند. بازی بسیار سختی بود چرا که اردن میزبان بود و از همه توانایی خود استفاده کرد که مقابل ایران بازنده نباشد، اما این بانوان ایران بودند که علی رغم همه اتفاقات و مشکلات به وجود آمده جلوی چشمان تماشاگران پیروز از زمین خارج شدند.

پاکدل با اشاره به میزبانی بد اردنی‌ها در این دوره از رقابت های هندبال قهرمانی بانوان آسیا، گفت: در قوانین برگزاری مسابقات بین المللی هر مربی یا بازیکنی که تستش مثبت شود باید خارج از هتل محل اقامت تیم‌ها قرنطینه شوند، اما اردنی‌ها تمام مربیان و بازیکنانی را که تستشان مثبت اعلام می‌شود در محل اقامت تیم‌ها قرنطینه می‌کنند که خود یکی عوامل گسترش این ویروس منحوس است. در دیگر بخش‌ها هم میزبانی خوبی از اردنی‌ها نبودیم. ما بعد از ارسال نامه رسمی به کنفدراسیون هندبال آسیا در خصوص شرایط بد میزبانی برای رفع مشکلات ورود کرد. امیدوارم چند روز باقی مانده به پایان مسابقات شرایط برای تیم ملی هندبال بانوان کشورمان بهتر از قبل باشد و در آخرین بازی مرحله گروهی که با سوریه داریم اتفاقات خوبی رقم بخورد.

رئیس فدراسیون هندبال درباره حضور مربیان بر روی نیمکت تیم ملی برابر سوریه عنوان کرد: تست شافعیان یکی از مربیان ما منفی بوده است و تنها به دلیل مشکوک بودن تست او اجازه حضور در کنار تیم را ندادند. ما در خواست کردیم از کمیته برگزاری که تست مجدد از شافعیان بگیرند که قبول نکردند، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برابر سوریه حداقل یک مربی را کنار بازیکنان داشته باشیم. اما اگر به هر دلیلی امکان حضور مربیان نباشد مانند بازی اردن از طریق تلفن تیم را هدایت می‌کنند تا به پیروزی برسیم.

بیشتر بخوانید 

پاتک کرونا به اردوی تیم ملی هندبال بانوان ایران / تست مربیان مثبت شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات هندبال قهرمانی بانوان آسیا تیم ملی هندبال بانوان ایران فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل تیم ملی هندبال بانوان اردنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود. سید حسین حسینی به دلیل محرومیت این بازی مهم را از دست داده است و باشگاه استقلال با قراردادن خالد آبادی روی پوستر تیم به استقبال این بازی رفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901676

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • پیری جمعیت امنیت روانی و اجتماعی را به چالش خواهد کشید
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • طنز امروز باید به استاندارد طنز گل‌آقا برسد/ما در جریان کاستی‌های حوزه طنز هستیم و برای جبران آن تلاش می‌کنیم
  • بحران آزادی بیان به روایت کاریکاتوریست اردنی
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان