Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  محمدرضا داورزنی درباره قهرمانی تیم ملی ایران در آسیا، با اشاره به قهرمانی تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: ابتدا این قهرمانی را تبریک می‌گویم. این عنوان چهارمین قهرمانی تیم ملی والیبال ایران بود که از سال ۲۰۱۱ تا کنون به دست آمده است، اما تفاوت بسیار زیادی بین این قهرمانی و قهرمانی سه دوره ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۹ وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این قهرمانی با تیمی به دست آمد که میانگین قدی آن دو متر و میانگین سنی آن بیست‌وچهار سال بود، تصریج کرد: از همه مهمتر اینکه این مقام با کادر کاملا ایرانی به دست آمد و فرصتی مناسب برای پوست اندازی بهتر برای آینده والیبال کشور بوجود آورد.

رئیس فدراسیون والیبال با مقایسه دو تیم ایران در رقابت‌های سال ۲۰۱۱ و ۲۰۲۱ گفت: اگر قیاسی بین دو تیم انجام دهیم، هیچ بازیکنی از تیم ۲۰۱۱ در تیمی که روز گذشته در ژاپن قهرمان آسیا شد، عضویت ندارد. نسل جوانی که با این تیم همراه بود، ثابت کرد که آینده خوبی پیش‌روی والیبال ایران است. بنابر این برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲، لیگ ملت های ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۴ و بازی‌های المپیک پارسی می‌توانیم روی این جوانان حساب باز کنیم.

داورزنی به دیدار با مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۸ و پس از قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در جهان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار بر توجه و استفاده از مربی‌های وطنی تاکید کردند. ما هم در اولین فرصت سعی کردیم به این رهنمود عمل کنیم. حال این مهم اتفاق افتاده و تیم ملی والیبال ایران با کادر کاملا ایرانی قهرمان آسیا شد. خیلی خوشحالم که فدراسیون والیبال به توصیه مقام معظم رهبری جامعه عمل پوشاند و انشاالله این برنامه در آینده نیز پیگیری خواهد شد.

وی در ادامه به مسابقات قهرمانی جوانان جهان که از یکم مهرماه آغاز می‌شود اشاره کرد و گفت: تیم ایران در این مسابقات نیز با کادر کاملا ایرانی شرکت خواهد کرد و امیدواریم که این تیم نیز عملکرد قابل قبولی در رقابت‌های پیش رو داشته باشد.

رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد: بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران تجربه قهرمانی جوانان جهان را داشت و اکثریت بازیکنان تیم ایران که روز گذشته قهرمان آسیا شدند نیز بازیکنان تیم ملی جوانان سال ۲۰۱۹ ایران بودند.

داورزنی تاکید کرد: عملکرد تیم ایران در مسابقات چیبا نشان داد که تیمی منسجم با اراده آهنین به مقام قهرمانی آسیا آن‌هم در کشور ژاپن دست یافت، ژاپنی که در بازی‌های المپیک نتوانست به چهار تیم برتر راه یابد و تلاش داشت با قهرمانی در این دوره از مسابقات آن ناکامی را جبران کند.

وی ادامه داد: خوشبختاته جوانان این مرز و بوم ثابت کردند که والیبال ایران در مدار موفقیت و توسعه خود قرار دارد و تیم ملی ایران توانست مجددا جایگاه خود را در آسیا تثبیت کند و به آینده خود امیدوار باشد.

رییس فدراسیون والیبال با تبریک مجدد این موفقیت بزرگ به جامعه والیبال ایران و همه افرادی که برای توسعه این رشته ورزشی تلاش می‌کنند، گفت: از کادر فنی زحمت‌کش تیم ایران نیز تشکر می‌کنم که با برنامه‌ریزی خوب شرایطی را فراهم کرد تا تیم ایران بتواند با آمادگی بهتری در این مسابقات شرکت کند.

وی تصریح کرد: این مسابقات به‌رغم محدودیت‌های شدید حباب و شرایط نامناسب غذایی و شرایطی که معمولا از ژاپن انتظار نیست، برگزار شد. تیم ایران بر همه مشکلات غلبه کرد و انصافا بازیکنان ایران تلاش بسیار زیادی انجام دادند. تیم ایران به‌رغم مصدومیت دو بازیکن، مردانه ایستاد و توانایی والیبال ایران را در آسیا اثبات کرد که حرف اول را در این قاره میزند و می‌تواند جز قدرت‌های برتر جهان نیز باشد.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان با تبریک این قهرمانی به بازیکنان، کادر فنی، خانواده اعضای کاروان، جامعه بزرگ والیبال ایران و مردم، تاکید کرد: آینده بهتری پیش‌روی والیبال ایران به ویژه در مسابقات قهرمانی جهان و المپیک پاریس است.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از ۲۱ شهریورماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا آغاز شده بود، روز گذشته (یکشنبه) با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدرضا داورزنی تیم ملی ایران تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال مقام معظم رهبری بهروز عطایی بهروز عطایی تیم ملی ایران تیم ملی والیبال فدراسیون والیبال محمدرضا داورزنی مقام معظم رهبری قهرمانی تیم ملی والیبال تیم ملی والیبال ایران فدراسیون والیبال مسابقات قهرمانی مقام معظم رهبری تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خواستار تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر در قالب‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیصد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی با حضور حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و به ریاست حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در پیش از دستور این جلسه با تاکید بر تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر اظهار کرد: در تدوین این بسته باید هماهنگی دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط مدنظر باشد.

وی ادامه داد: در تدوین این بسته به هنرستان‌های هنر توجه شود چراکه باید موضوع به صورت پایه‌ای مدنظر باشد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد: بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر پس تدوین، به اطلاع فعالان حوزه هنر برسد، همچنین در تدوین این بسته از ظرفیت فرهنگستان هنر نیز استفاده شود.

در ادامه حجت الاسلام مصطفی رستمی خواستار تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر در قالب‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت شد.

از این رو مقرر شد ساعی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس دانشگاه سوره، بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه‌های هنر با قابلیت اجرا در سه سطح (کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت) را تدوین و جهت طرح در جلسه شورا به دبیرخانه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی ارسال کند.

در ادامه جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی با موضوع ارائه گزارش سامانه فرنما براساس درخواست دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در راستای اجرایی سازی راهبرد ۳، ۱۱ و ۲۱ نظام فرهنگی تربیتی سند دانشگاه اسلامی ادامه پیدا کرد.

در این جلسه معاون فرهنگی وزیر علوم گزارشی از وضعیت سامانه «فرنما» که مربوط به فعالیت فرهنگی دانشجویان کشور است، ارائه کرد.

عبدالحسین کلانتری در این گزارش بر سیاستگذاری شاهدمحور، ظهور فناوری‌های نوین و توسعه رویکرد دیجیتال در عرصه فرهنگی، افزایش رویکرد‌های داده محور، هوشمندسازی، حکمرانی باز و پلتفرمی، مشارکتی شدن حکمرانی تأکید کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم، مزایای سامانه فرنما را یکپارچگی داده‌ها از فعالیت‌های دانشجویی، تحلیل فعالیت‌های فرهنگی، زمینه سازی برای کشف ضعف‌ها، افزایش تولیدات بومی و شبکه سازی میان کنشگران فرهنگی اعلام کرد.

محمدابراهیم سقزچی دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی با تشکر از معاون فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواستار بازبینی و ارتقای سامانه شد تا با فراهم شدن امکان مشارکت کنشگران، رتبه‌بندی فرهنگی دانشگاه‌ها، ارتباط با شبکه‌های اجتماعی جهت بازنشر تولید محتوا‌ها و تحلیل کارشناسی و استخراج شاخص‌ها، سامانه یکپارچه‌ای در دسترس باشد.

در ادامه حجت الاسلام خسروپناه با استقبال از ارائه گزارش سامانه فرنما، خواستار رسانه‌ای شدن اقدامات این معاونت شد و بر ارائه گزارش‌های فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان از سوی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رستمی ضمن تقدیر از گزارش معاونت فرهنگی وزارت علوم، با ضروری دانستن همافزایی نظام آموزش عالی کشور، افزودند طرحی صورت گیرد تا از نظر فنی امکان تجمیع داده‌های آموزش عالی و گزارش گیری از سامانه فرنما برای سایر مدیران جهت مجموعه سیاست‌گذاری‌های بعدی فراهم شود.

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • شمسایی: خوشحالم با جام برگشتم/ برای ادامه همکاری باید جمع بندی کنیم+فیلم
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند