Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:55:32 GMT

زلزله به ۱۱۷ واحد مسکونی روستاهای فاروج خسارت وارد کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۰۶۷۳

زلزله به ۱۱۷ واحد مسکونی روستاهای فاروج خسارت وارد کرد

صادق رمضان زاده روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خسارت زلزله به منازل مسکونی شهرستان فاروج از حدود ۱۰ روستا گزارش شده و در آن دیوار و یا سقف واحدها دچار ترک شده است، البته با وجود جزئی بودن خسارت ها این بناها باید تخریب و بازسازی شود و تلاش داریم تا تسهیلات بازسازی برای این مناطق مصوب شود.

وی گفت: آسیب های وارد شده از زلزله ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ ریشتری شهرستان قوچان که در فاروج این استان هم خسارت به بار آورد به تهران گزارش شده است و اختصاص اعتبار برای بازسازی این مناطق باید در نشست هیات دولت مصوب شود. 

معاون اداره کل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حادثه زلزله هفته پیش ۹۲ واحد دامداری در روستاهای شهرستان فاروج دچار خسارت شده است.

براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه در ساعت هشت و ۳۲ دقیقه و ۳۰ ثانیه در ۱۴۱ کیلومتری شرق بجنورد و در عمق ۶ کیلومتری زمین روی داد.

ساکنان شهرهای فاروج و شیروان  در خراسان شمالی هم این زمین لرزه را با شدت بیشتر و مدت طولانی تری احساس کردند.  

به گزارش ایرنا سال گذشته تمام منازل روستایی خراسان شمالی تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند البته اعتبار قرارداد این بیمه در پایان تیرماه امسال به آخر رسید و اکنون حدود ۲ ماه است که منازل روستاییان بدون بیمه بوده و در صورت وقوع حادثه، غرامتی دریافت نخواهند کرد.

برچسب‌ها بجنورد فاروج خراسان شمالی زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد فاروج خراسان شمالی بجنورد فاروج خراسان شمالی زلزله خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شدند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه‌ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می‌گیرد.

مالکی همچنین برای تأمین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استان‌ها نیز اعلام آمادگی کرد.

کد خبر 6097492 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • خسارت ۵۰ درصدی بارندگی به گندمزار‌های خوزستان
  • ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت خوزستان از دست رفت
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان