Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر پیمان صابریان درباره تعداد تماس‌های روزانه با اورژانس و مزاحمت‌های تلفنی اظهار کرد: روزانه حدود ١٨ تا ٢٠ هزار تماس با اورژانس گرفته می شود که از تعداد کل تماس‌ها حدود ٣٠ تا ۵٠ درصد مرتبط با ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه از تعداد کل تماس‌ها حدود ۵۰۰۰ تماس منجر به انجام مأموریت می‌شود، گفت: از ۵۰۰۰ تماس حدود ٨٠٠ تا ٩٠٠ مأموریت موجب انتقال افراد به بیمارستان می شود و این تعداد کل مأموریت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابریان در خصوص تعداد مزاحمان تلفنی اورژانس نیز اظهار کرد: حدود ١٠ تا ٢٠ درصد تماس ها معمولا مزاحمان تلفنی هستند که اکثرا افراد ثابتی هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از این افراد واقعا بیماری دارند و به همین دلیل نمی‌توان نسبت به تماس آن‌ها بی توجه بود. در بسیاری موارد هم که تماس گرفته شده این مزاحمان واقعا نیاز به کمک داشتند.

صابریان گفت: مزاحمت هایی که برای اورژانس ایجاد می شود متفاوت است، بعضی آدرس اشتباه می دهند، و برخی هم توهین می‌کنند و ناسزا می‌گویند.

وی ادامه داد: ما درباره یه سری از مزاحمت‌ها می‌دانیم که فرد مزاحم است، اما این افراد اکثرا بیمار هستند و برای همین نمی‌توان برایشان آمبولانس نفرستاد، یعنی اورژانس یکسری مأموریت دارد که هم می داند مزاحمت است و هم مجبور است آمبولانس را اعزام کند.

صابریان افزود: طی سال های گذشته مریضی داشتیم که سال ها مزاحم اورژانس بود. این پسر جوان در اثر مشکلات قلبی جان خود را از دست داد؛ اما روزانه ٧٠ تا ٨٠ بار با اورژانس تماس می گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اورژانس کشور مزاحمان تماس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: پنج هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان مسکن ملی زنجان مددجویان کمیته امداد و بهزیستی هستند.

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: پنج هزار و ۵۵۸ متقاضی واحدهای نهضت ملی مسکن در استان تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند که از این تعداد برای یک هزار و ۱۴ نفر تخصیص پروژه انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد سه هزار و ۶۹۰ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای بهزیستی و کمیته امداد استان در شهرستان زنجان سکونت دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: هم اکنون ۶۱۷ نفر از متقاضیان در مرحله تأیید نهایی هستند که از این تعداد ۴۹۹ نفر هم افتتاح حساب کرده‌اند.

وی گفت: بر اساس آمارهای موجود درخواست دو هزار و ۸۳۱ نفر از متقاضیان تحت پوشش نهادهای حمایتی طرح نهضت ملی مسکن به دلیل احراز نشدن شرایط آنها رد شد.

قزوینیان تصریح کرد: راه و شهرسازی استان برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مدیریت و برنامه‌ریزی لازم را دارد و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار جدی است.

کد خبر 748031

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • مسمومیت با قارچ‌های وحشی رشد ۳ برابری داشته است / علائم مسمومیت را بشناسید
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • پاسخگویی به بیش از ۲۲ هزار گزارش مردمی در سال ۱۴۰۲
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان