Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-08@22:44:47 GMT

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۰۷۶۸

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی منصوب شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی دولت سیزدهم پس از تصویب مجمع عمومی سازمان خصوصی‌سازی، در حکمی حسین قربانزاده، مشاور رئیس مجلس را به سمت معاون وزیر و رئیس کل سازمان خصوصی سازی منصوب کرد.

وزیر اقتصاد در این حکم بر مولدسازی املاک و دارایی‌های دولت بویژه بهره گیری از ابزار مشارکت عمومی - خصوصی، ارتقای کیفی واگذاری‌ها و تقویت رقابت پذیری در اقتصاد به عنوان اولویت‌های دوره جدید مدیریت سازمان خصوصی سازی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق ماده ۱۱ اساسنامه سازمان خصوصی سازی، پیشنهاد وزیر اقتصاد برای انتصاب رئیس کل سازمان خصوصی سازی باید به تصویب مجمع عمومی (۸ وزیر، رئیس سازمان برنامه و رئیس‌کل بانک مرکزی) برسد.

حسین قربانزاده پیش از این سمت‌هایی چون مشاور اقتصادی رئیس مجلس، نماینده رئیس مجلس در کمیته شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، مدیر پروژه تنقیح قوانین کشور، مشاور معاون وزیر اقتصاد و مدیر مسئولی همشهری را بر عهده داشته است.

کد خبر 627841 برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی سازمان خصوصی سازی دولت سیزدهم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت امور اقتصاد و دارایی سازمان خصوصی سازی دولت سیزدهم سازمان خصوصی سازی رئیس کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامحسین صادقیان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو شد

 با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو دکتر غلامحسین صادقیان به عنوان "سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو" منصوب شد.

به گزارش تسنیم، با حکم سید حیدر محمدی؛ رئیس سازمان غذا و دارو دکتر غلامحسین صادقیان به عنوان "سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو" منصوب شد.

پیش از این، محمد پیکانپور این سمت را برعهده داشت. پیکانپور با ابلاغ معاون رئیس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه به ریاست " امور سلامت و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه" منصوب شده است.

غلامحسین صادقیان، دارای مدرک دکترای داروسازی است و از سوابق کاری او می‌توان به ریاست انجمن داروسازان اصفهان و سرپرست اداره کل حوزه ریاست سازمان غذا و دارو اشاره کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سرپرست سازمان ملی سنجش منصوب شد
  • تبیین مولد سازی دارایی‌های دانشگاه های تبریز و علوم پزشکی
  • آغاز به کار میز خدمت وزارت اقتصاد در سفر استانی رئیس جمهور به قم
  • معاون رئیسی: دارایی بلوکه شده در عراق نداریم
  • به رییس سازمان خصوصی‌سازی گفتم جزء فرهیخته‌ترین‌ها هستی بین افرادی که از کشتارگاه، بهشت‌زهرا و... آمده‌اند
  • توضیحات معاون حقوقی رئیسی درباره پول های بلوکه شده ایران در عراق
  • غلامحسین صادقیان سرپرست اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو شد
  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم