Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@11:01:33 GMT

طارمی آرزوی کودک پرتغالی را برآورده کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۱۳۳۴

طارمی آرزوی کودک پرتغالی را برآورده کرد

خبرورزشی – در چارچوب مسابقات هفته ششم سوپرلیگ پرتغال تیم پورتو شب گذشته میزبان تیم موریرنسه بود با نتیجه پرگل ۵ بر صفر تیم تحت هدایت ژائو هرینکس را شکست دادند.

در این دیدار مهدی طارمی، مهاجم ملی پوش ایرانی تیم پورتو دو مرتبه برای تیمش موفق به گلزنی شد. طارمی یک مرتبه در دقیقه ۳۴ از روی نقطه پنالتی و یک مرتبه در دقیقه ۷۱ موفق به ثبت نامش به عنوان گلزن در مسابقه دیشب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر گل‌های پورتو را لوییز دیاز(۵۱ و ۶۵) و پپه(۷۷) به ثمر رساندند اما ستاره‌ای که شب گذشته از سوی هواداران دنبال می‌شد، طارمی بود. مهاجم ۲۹ ساله پس از بازی مقابل اتلتیکومادرید تلاش زیادی برای کسب پیروزی توسط همبازیانش داشت و اکنون آنها به آمار شکست ناپذیری در ۳۴ بازی اخیر لیگ پرتغال شده‌اند.

یکی از طرفدارانی که علاقه زیادی به درخشش قایدی داشت، یک کودک خردسال بود که برای دریافت پیراهن طارمی در مسابقه به ورزشگاه رفته بود. این کودک که برای بیان درخواست پیراهن طارمی از زبان فارسی استفاده کرده بود، روی پلاکاردی که در دست داشت، نوشته بود: “مهدی ژاکتت را به من بده!” این کودک به احتمال فروان از گوگل ترنسلیت استفاده کرده بود چرا که به جای واژه پیراهن از ژاکت استفاده کرده بود.

تصویر طارمی پس از پایان بازی در ویدیویی که باشگاه پورتو منتشر کرده نشان می‌دهد او به جای پیراهن مسابقه، گرمکن به تن دارد و این ویدیو تایید می‌کند که طارمی آن کودک خوش ذوق را به آرزویش رسانده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پورتو پورتو مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر امروز به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 3-2 برنده شد. این برد به شاگردان میکل آرتتا اجازه داد تا 80 امتیازی شوند و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول بایستد.

بوکایو ساکا به عنوان یکی از گلزنان آرسنال در بازی امروز به اسکای گفت:"20 دقیقه آخر خوب نبود، اما ارزشش را داشت. حالا ما دوش می‌گیریم، سوار اتوبوس می‌شویم تا ورزشگاه را ترک کنیم، بازی منچسترسیتی آغاز می‌شود و باید به بهترین‌ها امیدوار باشیم!"

شانس قهرمانی آرسنال؟

ما می‌دانیم که دستیابی به قهرمانی برای هواداران و همچنین خودمان ما چه معنایی دارد، بنابراین خوشحالیم. می‌دانیم که این یک برد بزرگ برای ماست، ما سه بازی پیش رو داریم و می‌خواهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم!

منچسترسیتی؟

سیتی تیم شگفت انگیزی است اما کامل نیست. هیچ‌کس کامل و بی نقص نیست. آن‌ها می‌توانند امتیاز از دست بدهند. ما فقط باید کارمان را انجام دهیم و ببینیم چه می‌شود.

بازی امروز؟

شاید اگر این بازی فصل گذشته انجام می‌شد، تاتنهام به تساوی می‌رسید اما ما نشان دادیم که چه تجربه ای داریم. می‌توانیم به ورزشگاه تاتنهام بیاییم و سه امتیاز را بگیریم، حتی زمانی که ریسک زیادس وجود دارد و بازی بزرگی پیش روی ماست. جای زیادی برای خطا وجود ندارد، ما از سال گذشته تجربه زیادی به دست آوردیم و برای سه بازی آخر آماده هستیم.

دیگر خبرها

  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی