Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:30:19 GMT

داستان دنباله‌دار «پدیده» و «شهرخودرو»!

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۱۳۷۷

داستان دنباله‌دار «پدیده» و «شهرخودرو»!

وقتی دی‌ماه97 باشگاه بی‌سرپناه «پدیده» به «فرهاد حمیداوی» واگذار شد، مسئولان استان در اولین اقدام برای قدردانی از او بدون تشریفات اداری، نام «شهر خودرو» را روی تیم گذاشتند.

به گزارش "ورزش سه" تیم مشهدی حتی با همین نام راهی مسابقات آسیایی شد و 2فصل را هم در لیگ برتر گذراند تا اینکه اسفندماه 99 وقتی حمیداوی به مشکلات مالی خورد، مدیران استانی این تیم را به هیأت فوتبال واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات فوتبال هم در اولین اقدام نام اصلی تیم یعنی «پدیده» را به آن بازگرداند.


حالا بعد از کش و قوس‌های قضایی فراوان دوباره حمیداوی و تیمش خودشان را به مشهد رسانده‌اند تا تیم‌شان را پس بگیرند، اما تیمی که به آن‌ها تحویل داده شده «شهر خودرو» نام ندارد و مسئولان هیات فوتبال معتقدند از ابتدا هم چنین نامی وجود نداشته است!


مدیران استانی هیچ توضیحی نمی‌دهند که بر چه اساسی نزدیک به 2فصل این تیم با نام «شهر خودرو» در لیگ برتر حاضر بوده و آن‌ها ذیل نامه‌ها و مکاتبات باشگاهی با این نام را امضا می‌کرده‌اند، اما حالا معتقدند مدیران این تیم باید برای دریافت مجوز کمیسیون ماده5 اقدام کنند. تاکید بر وجود نداشتن باشگاهی با نام موردنظر حمیداوی آخرین حربه هیات فوتبال برای جلوگیری از بازگشت مالک این تیم به مشهد بود که البته جواب نداد.
این روزها مسئولان و بازیکنان نماینده مشهد در لیگ برتر معتقدند در تیم «شهر خودرو» مشغول به فعالیت هستند، اما مسئولان هیات فوتبال خراسان رضوی با قاطعیت اعلام می‌کنند تیمی که در حال تمرین در زمین شماره2 ورزشگاه امام رضا(ع) است «پدیده» نام دارد!


مسعود معمایی، مدیرعامل تیم مشهدی درباره ماجرای تغییر نام پدیده به شهرخودرو توضیح می‌دهد: کارهای اداری آن انجام شده و به زودی نامه کمیسیون ماده5 مبنی بر تغییر نام به ما تحویل می‌شود و از این جهت مشکلی نداریم.

پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد هیات فوتبال شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، طبق اعلام باشگاه شهذاب یزد و با درخواست کادرفنی جدید این تیم، قرارداد ایلشن داوودی‌پور پاسور جوان و آینده دار والیبال ایران که فصل گذشته با عملکرد بسیار درخشان خود یکی از عوامل موفقیت و نائب قهرمانی تیم والیبال شهداب یزد بود، تمدید شد تا او چهارمین فصل حضور خود را در باشگاه شهداب یزد تجربه کند.

لازم به یادآوری است که ایلشن داوودی‌پور محصول پرورش یافته باشگاه شهداب محسوب می‌شود که کار خود را از تیم دسته یک شهداب جوان و سپس تیم جوانان شهداب آغاز کرده و رفته رفته وارد تیم بزرگسالان شد و سال گذشته نیز با حمایت باشگاه توانست استعداد و توانایی واقعی خود را به والیبال ایران نشان دهد.

ایلشن داوودی‌پور اخیرا به تیم ملی والیبال ایران نیز دعوت شد تا سال خویش تکمیل شود. البته او در لیست نهایی موتا پائز جایی نداشت تا حضور در لیگ ملت‌های والیبال‌ را از دست بدهد. با این حال داوودی‌پور قطعا سال آینده انگیزه‌های زیادی برای درخشش و حضور در تیم ملی خواهد داشت.
 

دیگر خبرها

  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرد
  • دنباله‌داری که هنوز نیامده سر و صدا به پا کرده و از ستارگان هم درخشان‌تر خواهد بود
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • پافشاری بر پدیده «اوج نفت» هرج و مرج انرژی را تشدید می‌کند
  • رسمی: پدیده جدید والیبال ایران تمدید کرد
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟