Web Analytics Made Easy - Statcounter

«نادر نورایی» روز دوشنبه در حاشیه بازدید از طرح های هادی روستایی سرپل ذهاب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع این اعتبار ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مربوط به اعتبارات ملی و سه میلیارد تومان نیز اعتبارات استانی است که بتوانیم با همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پروژه های روستایی را به سرانجام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: در بخش قلعه شاهین پروژه طرح هادی مختلفی در روستاهای "قلعه گلینه "و" کاه سرا "و "دوازده امام‌" در حال اجرا و در روستای سراب ذهاب حدود ۶ هزار متر مربع زیرسازی، بیس و آسفالت در دستور کار است و تا کنون نیز ۸۵۰ متر مربع سنگ فرش و احداث  کانال و جوی آب انجام شده است.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سرپل ذهاب در ادامه گفت:همچنین پروژه های مهمی نیز در روستاهای" قره بلاغ اعظم "، "سرباغ گُلین" در کمیته برنامه ریزی اول ابلاغ شده که باید تصویب شود و با همت دستگاه های اجرایی به مرحله اجرا خواهد رسید و شاهد بهره‌برداری از این پروژه و خدمات بنیاد مسکن در شهرستان خواهیم بود.

 نورایی ادامه داد: در جریان بازسازی زلزله نیز سه میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی تخصیص یافته بود و در گذشته نیز مساله فاضلاب روستایی با استفاده از کمک های بخش مردمی اجرا شد.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق،  هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد.

برچسب‌ها سرپل ذهاب بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی بنیاد مسکن اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرپل ذهاب بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی سرپل ذهاب بنياد مسكن انقلاب اسلامی توسعه روستایی بنیاد مسکن اعتبار سرپل ذهاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کاروان‌ راهیان نور وارد سرپل‌ذهاب شد

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب گفت: اولین کاروان از راهیان نور کشور برای حضور در مراسم سالروز عملیات غرورآفرین بازی‌دراز، صبح امروز چهارشنبه وارد این شهرستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ مجتبی کاکایی امروز _ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین کاروان از راهیان نور کشور برای حضور در مراسم سالروز عملیات غرورآفرین بازی‌دراز صبح امروز نوزدهم اردیبهشت‌ماه وارد شهرستان سرپل ذهاب شد و مورد استقبال قرار گرفت.

وی با اشاره به ورود زائران بازی دراز از صبح امروز به این شهرستان، افزود: اردوهای راهیان نور فرصت مغتنمی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است که باید از این ظرفیت عظیم بهره کافی را برد.

مراسم سالروز عملیات غرورآفرین بازی‌دراز روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نوزدهم و بیستم اردیبهشت در سرپل ذهاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 751787

دیگر خبرها

  • آمادگی برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر بازی‌دراز
  • نخستین کاروان‌ راهیان نور وارد سرپل‌ذهاب شد
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • بارش تگرگ در شهرستان‌های پاوه، ثلاث‌باباجانی و سرپل ذهاب
  • سهم استان زنجان از تسهیلات مسکن روستایی ۱۱ هزار و ۵۰۰ فقره است
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • سهمیه تسهیلات مسکن روستایی در زنجان به ۱۱هزار و ۵۰۰فقره رسید
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه