Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، درباره قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: در فرآیند رشد والیبال کشور حضور مربیان خارجی همچون ولاسکو نقش مهمی داشت. خیلی از جوانان گذشته ما در کنار این مربیان تجربه کسب کردند. این باعث شد تا در رده های مختلف سنی از کادری ایرانی استفاده کنیم. تصمیمی که برای بزرگسالان گرفته شد همزمان با تصمیمی بود که برای المپیک گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسات کارشناسی که در فدراسیون داشتیم این بحث مطرح بود که آیا تیم ملی که به المپیک می‌رود همان تیم برای آسیا برود یا نه؟ از این فرصت استفاده کرده و یک پوست اندازی جدی انجام دادیم. معدل سن بازیکنان را کم و معدل قد آنان را بالا بردیم. در فروردین ماه بود که با توجه به بررسی هایی که انجام دادیم هم به بازیکنانی که قرار بود از تیم ملی ملحق شوند و به آسیا بروند و هم به جوانانی که در سال ۲۰۱۹ با کادر ایرانی قهرمان شدند اعتماد و در همان مقطع عطایی را برای سرمربی گری تیم ملی انتخاب کردیم.

رئیس فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: اگر با مربی ایرانی به المپیک می‌رفتیم و نتیجه نمی‌گرفتیم باعث سلب اعتماد و رفتن به سمت مربیان خارجی می‌شد. در همان جلسات صحبت کردیم که المپیک را با مربی خارجی رفته و فرصتی فراهم نماییم تا با کادری ایرانی به سراغ جام ملت ها برویم. بعد از مسابقات قهرمانی جوانان و در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم، ایشان موضوع توجه و اعتماد به مربی داخلی را تاکید کردند. برای همین فرصتی فراهم شد تا مقتدرانه در ژاپن پیروز شویم.

داورزنی تصریح کرد: ژاپن هم برایش خیلی مهم بود تا قهرمان شود ولی جوانان این مرز و بوم ثابت کردند که هم ارزشمندند و هم می‌شود روی آن‌ها سرمایه گذاری کرد. در حال حاضر هم نوجوانان ما سوم جهان شدند. از طرفی در هر گوشه از کشور استعدادهای مختلفی داریم و در حال کشف کردن بهترین‌ها در رده های سنی پایین تر هستیم که مرتب پشتوانه داشته باشیم. 

وی درباره برنامه فدراسیون برای استفاده از مربیان داخلی در بازی‌های آتی افزود: قطعا این مسابقات سنگ محکی بود که بتوانیم وضعیت مربیان وطنی را در این سطح بررسی کنیم. در هفته های آتی جلسات کارشناسی خواهیم داشت ولی به احتمال زیاد این شرایط را فراهم خواهیم کرد تا برای مسابقات لیگ و قهرمانی جهان سال آینده از کادر ایرانی استفاده کنیم. 

رئیس فدراسیون والیبال که در برنامه صبح و ورزش گفت و گو می کرد، خاطرنشان کرد: در سال ۲۰۱۱ با ولاسکو برای اولین بار قهرمان آسیا شدیم. این تیمی بود که در المپیک ۳ الی ۴ بازیکن آن بودند. در این مسابقات ترکیب تیم کاملا جوان شده بود. بلندقدترین و جوان ترین تیم رقابت‌های قهرمانی آسیا بودیم. امیدواری ما هم برای کسب قهرمانی جهان و المپیک بیشتر شد. این تیم قطعا با کسب تجارب بیشتر و رفع نواقص خود جزء بهترین ها خواهد بود. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس

‌کادر فنی و فدراسیون کشتی تصمیم نهایی خود را در خصوص حسن یزدانی به‌عنوان منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در المپیک را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، تصمیم خود را در مورد انتخاب ملی‌پوش وزن ۸۶ کیلوگرم برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد. نظر به سوابق قهرمانی و افتخارآفرینی حسن یزدانی و با توجه به انجام عمل سنگین کتف، تصمیمات کادر فنی در خصوص منتخب وزن ۸۶ کیلوگرم با توجه موارد فوق و مفاد چرخه انتخابی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

۱- با توجه به اینکه رقابت‌های رنکینگ مجارستان آخرین میدان جدی است که ۵۰ روز پیش از المپیک پاریس برگزار می‌شود، حسن یزدانی که ۹ ماه به دلیل عمل جراحی سنگین بر روی کتف از میادین دور بوده، به تنهایی به مسابقات اعزام خواهد شد و در صورتی که ایشان از سلامت بدنی و آمادگی جسمانی لازم جهت حضور در مسابقات برخوردار باشد و این موضوع مورد تأیید کادر فنی نیز قرار بگیرد، او ملی‌پوش ایران در وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک پاریس خواهد بود.

۲- در صورتی که شرایط درج شده در بند یک حاصل نشود، کادر فنی به اقتضای شرایط موجود، تصمیمات جدیدی در مورد انتخاب ملی‌پوش این وزن اتخاذ خواهد کرد.

رقابت‌های رنکینگ‌دار بوداپست مجارستان روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد برگزار خواهد شد.


کد خبر 748799

دیگر خبرها

  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • صعود تاریخی افغانستان به جام جهانی فوتسال با مربی ایرانی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد