Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:11:13 GMT

شکست اولین گام پیروزی است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۱۶۷۹

شکست اولین گام پیروزی است

ایسنا/قزوین یک کارآفرین گفت: موفقیت در هر کاری نیاز به استمرار دارد، کسب‌وکارهایی موفق هستند که استمرار داشته باشند و با هر شکست و زمین خوردن متوقف و ناامید نشوند؛ ما باید ضعف‌ها را بپذیریم تا بتوانیم آن‌ها را در خود از بین ببریم.

میلاد غیاثوند هم‌بنیان گذار استارت آپ مبتنی بر سئو در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: ۶ ماه است که در حوزه استارت آپ کار را شروع کردیم و هنوز برند سازی انجام ندادیم، فعالیت ما مبتنی بر سئو است درواقع به کسب‌و کارها کمک می‌کنیم که در فضای مجازی دیده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پنج نفر هستیم که کارهای پشتیبانی سایت، آموزش، برند سازی و طراحی گرافیکی انجام می‌دهیم؛ ایده اولیه شکل‌گیری مجموعه، کمک به کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند با سرمایه اندک در فضای مجازی شناخته شوند و فروش خوبی داشته باشند.

این کارآفرین اظهار کرد: در گام اول با کسب‌وکاری در حوزه بذر گیاهان زینتی و گل‌های آپارتمانی کارمان را شروع کردیم، با ایجاد الگوریتم‌هایی خاص پنج سرچ اول در صفحه اول گوگل را به این کسب‌وکار اختصاص دادیم و امیدواریم طی یک ماه آینده کل صفحه اول را به معرفی این برند اختصاص دهیم.

وی بیان کرد: این کسب‌وکار حوزه بذر توسط یک دانش‌آموز پایه دوازدهم هدایت می‌شود و تاکنون ۵۰ تا ۶۰ میلیون فروش داشته است که سود آن با توجه به هر بذر متغیر است، با توجه به زمان کوتاهی که کار را شروع کردیم این نتیجه شگفت‌انگیز است.

غیاثوند با اشاره به مرکز شتابدهی جهاد دانشگاهی قزوین، تأکید کرد: از طریق فضای مجازی با دوره‌های شتابدهی جهاد دانشگاهی آشنا شدیم، بعد از شرکت در برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای حمایت از استارت آپ ها تصور می‌کنیم که جهاد دانشگاهی در حوزه رشد زیرساختی استارت آپ بتوانند به ما کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل ما جذب سرمایه‌گذار و ضعف زیرساخت‌هاست، با توجه به این‌که کار را به‌تازگی آغاز کرده‌ایم نیاز داریم که در حوزه مالی و زیرساختی موردحمایت قرار بگیریم، امیدواریم با حمایت‌هایی که جهاد دانشگاهی انجام می‌دهد بتوانیم به موفقیت برسیم.

این کارآفرین یادآور شد: مجموعه منش مجموعه‌ای جوان، خوش‌فکر، پرانرژی و دارای ایده هستند که می‌توانند در موفقیت استارت آپ‌ها نقش تأثیرگذاری داشته باشند.

وی تصریح کرد: موفقیت در هر کاری نیاز به استمرار دارد، کسب‌وکارهایی موفق هستند که استمرار داشته باشند و با هر شکست و زمین خوردن متوقف و ناامید نشوند؛ ما باید ضعف‌ها را بپذیریم تا بتوانیم آن‌ها را در خود از بین ببریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کارآفرینی قزوين جهاد دانشگاهی داشته باشند استارت آپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ

اشتوتگارت برای بیش‌تر کردن شانس حضورش در فینال سوپرکاپ آلمان، فردا نیاز به پیروزی دارد

طرفداری |  بایرن مونیخ فردا در یک جدال حساس بر سر کسب جایگاه دومی و داشتن شانس حضور در فینال سوپرکاپ در صورت قهرمانی بایرلورکوزن در دی‌اف‌بی پوکال، به مصاف شاگردان سباستین هونس خواهد رفت.

دو تیم فردا از ساعت 17:00 به وقت تهران در چارچوب بازی‌های هفته 32 فصل 24-2023 بوندسلیگا در اشتوتگارت، استادیوم MHPArena به مصاف هم می‌روند. بایرن مونیخ با 69 امتیاز و کسب سه پیروزی و دو شکست در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، در رده دوم قرار دارد. اشتوتگارت نیز با دو پیروزی، دو تساوی و تنها یک شکست در پنج دیدار اخیر خود در بوندسلیگا، با 64 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. توبیاس ولتس قضاوت این بازی را بر عهده دارد. ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ برای این دیدار به شرح زیر است:

اشتوتگارت (2-4-4): نوبل | استرجو، روئو، آنتون، ایتو | لولینگ، کارازور، اشتیلر، فوریش | اونداف، گیراسی بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | کیمیش، کیم، دایر، دیویس | پاولوویچ، گریرو | گنابری، چوپوموتینگ، تل | کین

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • گل گهر در اندیشه اولین پیروزی/ شمس آذر به دنبال رسیدن به رده ششم
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • برقراری اولین ارتباط بلوتوثی با زمین
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول   
  • خشن‌ترین نسخه مورایس پس از اولین پات در تهران (عکس)
  • جنگ برای حضور در سوپرکاپ؛ ترکیب احتمالی اشتوتگارت و بایرن مونیخ