Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر " امین ثروتی " روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرای طرح توسعه بیمارستان امام(ره) بروجرد که از بیمارستان‌های قدیمی با قدمت حدود ۹۰ سال است ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه خواهد شد.

وی افزود: با توسعه این بیمارستان در سه طبقه حدود چهار هزار و ۲۰۰ متر مربع به فضای درمانی این شهرستان افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ثروتی بیان کرد: با اجرای طرح توسعه بیمارستان امام خمینی بروجرد تحول مهمی در توسعه بخش‌های مختلف اداری و درمانی و افزایش تعداد تخت های بیمارستانی ایجاد خواهد شد.
رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اضافه کرد: توسعه بیمارستان امام بروجرد در ۲ فاز انجام می شود که فاز اول شامل پی ریزی و اسکلت بنا با هزینه دانشگاه علوم پزشکی و فاز دوم توسط خیرین انجام  خواهد شد.

ثروتی ادامه داد: با اتمام مرحله بتن کاری و شروع سازه پیش بینی می‌شود این طرح عمرانی تاپایان سالجاری به بهره برداری برسد.

به گزارش ایرنا شهرستان حدود ۴۰۰هزار نفری بروجرد دارای چهار بیمارستان دولتی است.

برچسب‌ها بروجرد طرح های عمرانی لرستان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد طرح های عمرانی لرستان بروجرد طرح های عمرانی لرستان بهداشت و سلامت توسعه بیمارستان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، طی روزهای گذشته برخی کانال های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

کد خبر 848144 برچسب‌ها امام خمینی هند خبر ویژه

دیگر خبرها

  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش