Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@06:10:18 GMT

دندانپزشک قلابی در مطبش بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۱۹۰۱

دندانپزشک قلابی در مطبش بازداشت شد

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از دندانپزشک قلابی خبر داد که اقدام به ارائه خدمات دندانپزشکی بصورت غیرقانونی به شهروندان می‌کرد و مبالغ هنگفتی را نیز از این راه بدست می‌آورد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ نادر مرادی با اعلام خبر بازداشت دندانپزشک قلابی در تشریح این خبر اظهار کرد: به دنبال دریافت خبری درباره فعالیت فردی با مدارک پزشکی جعلی در حوالی محله مسعودیه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس  قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم با اجاره مطب به وسیله مهر طبابت و شماره نظام پزشکی جعلی اقدام به ارائه خدمات دندان‌پزشکی به صورت غیرقانونی به شهروندان می‌کرده و مبالغ هنگفتی را نیز از این راه به دست آورده است.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس بلافاصله با  انجام هماهنگی قضائی، به همراه نماینده شبکه بهداشت به مطب مورد نظر در حوالی مسعودیه  اعزام شده و در یک اقدام پلیسی وی را دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم با اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: مطب مذکور بر اساس دستور قضائی پلمب شد.

رها کردن جسم نیمه‌جان دختر جوان در عوارضی تهران توسط خواستگار قلابیبی‌هوش کردن زنان مسن توسط پرستار قلابی!

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس امنیت پلیس پلیس امنیت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی منطقه ثامن مشهد گفت: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرضا افزود: در پی گزارش اخاذی های سریالی از راننده های سازمان اتوبوسرانی در پوشش بازرس در سطح شهر مشهد توسط مرد جوان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری شیرازی با استفاده از مشخصات ظاهری متهم و تحقیقات میدانی، روز گذشته وی را در محدوده خیابان شیرازی مشهد با لباس اتوبوسرانی در اقدام غافلگیرانه قبل از فرار از محل دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد ادامه داد: متهم در بازجویی ها به هشت فقره اخاذی از راننده اتوبوس ها در سطح شهر اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

خجسته از شهروندان خواست تا از دادن پول و لوازم با ارزش به افراد مشکوک که خود را مامور معرفی می کنند، خودداری و از آنها کارت شناسایی معتبر درخواست کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در این بزرگراه تهران
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • بازداشت مامور قلابی مسلح در بزرگراه حکیم تهران
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب آزمون سراسری در دام پلیس