Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، کوهستان آلپ یکی از عظیم‌ترین رشته کوه‌های اروپاست که از ۸ کشور اروپایی می‌گذرد. این کوهستان بین اتریش و اسلونی واقع شده است. کوهستان آلپ تقریبا ۵ آب و هوای مختلف دارد و به همین ترتیب از پوشش گیاهی و جانوری متفاوتی هم تشکیل شده است. سردترین آب و هوا متعلق به بخش‌هایی است که ارتفاعی بیش از ۳۰۰۰ متر دارند و با لایه‌های ضخیمی از برف پوشیده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردشگران بسیاری در طول تابستان و زمستان به این ناحیه رفت و آمد می‌کنند. در طول ماه‌های دسامبر تا آوریل ورزش‌های زمستانی مانند اسکی و اسنوبرد در آلپ طرفداران بسیاری دارد. در طول تابستان اکثرا علاقه‌مندان به کوهنوردی و پیاده‌روی به آنجا می‌روند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی زیبا از مناظر آلپ ارسال کرده است که مشاهد می‌کنید.

منبع: نظار - سوئیس

بیشتر بخوانید:

چشم‌اندازی زیبا از روستای سقالکسار + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طبیعت گردی طبیعت بکر مناطق گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام سرمربی استقلال خاطره جالبی از تقابل با تراکتور دارد و با شکست این تیم در ورزشگاه فولاد آرنا توانست در رتبه سوم لیگ قرار بگیرد و مجوز حضور در آسیا را به دست آورد.

در آن مسابقه تراکتور تیم پرستاره‌ای در اختیار داشت و بازیکنانی مانند اشگان دژاگه، رضا اسدی، احسان حاج صفی، رشید مظاهری در ترکیب این تیم حضور داشتند و فولادی‌ها با حضور این ستاره‌های نامدار فوتبال ایران توانستند شکست بزرگی را به تراکتور تحمیل کنند و بالاتر از آنها در جدول لیگ برتر در رتبه سوم قرار بگیرند و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

تک گل این مسابقه را عارف آقاسی مدافع حال حاضر تراکتور برای تیم جواد نکونام به ثمر رساند، تقابل نکو و آقاسی در شرایطی متفاوت و خاطره‌ای مشترک رقم خواهد خورد، آنها این بار رخ در رخ هم قرار خواهند گرفت، یکی برای پیروزی آبی‌پوشان تهران تلاش می‌کند و دیگری در لباس سرخ وظیفه دارد تا با شناختی که از سرمربی سابق خود دارد راه‌های گلزنی استقلالی‌ها را ببندد.

استقلال در حالی مقابل تراکتور قرار خواهد گرفت که این بار تیم جواد نکونام در جدول مسابقات در شرایط خوبی قرار دارد و برای رسیدن به عنوان قهرمانی به سه امتیاز این مسابقه نیاز دارد و البته تراکتور بازهم مانند سال‌های نه چندان دور تیم پرستاره‌ای در اختیار دارد و در ورزشگاه خانگی به میدان خواهد رفت، این فرصت مجددی برای نکونام خواهد بود تا با کسب پیروزی مقابل تراکتور یک دستاورد شیرین دیگر در دوران ورزشی خود به دست آورد و دست پر از تبریز خارج شود.

جواد نکونام و استقلال از مسابقات جام حذفی کنار رفته بودند و با تمرینات و ریکاوری مناسبی که داشتند آماده دیدار حساس با تراکتور هستند و برای کسب امتیاز از این مسابقه لحظه شماری می‌کنند.

دیگر خبرها

  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • خاطره فواد ایزدی از دوران تحصیلش در آمریکا + فیلم
  • (ویدئو) خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • خاطره جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان
  • فیلم/ خاطره عجیب فؤاد ایزدی از دوران تحصیل در آمریکا
  • مرگ یک نفر بر اثر سقوط در دره دزپارت