Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – امام جمعه کرمان با بیان اینکه اخلاق اسلامی باعث شد که جنگ به دفاع مقدس تبدیل شود گفت: تشکیل جبهه مقاومت اسلامی از دستآوردهای دفاع مقدس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازکرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان کرمان با وی به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس، حقیقتاً یک حادثه بزرگ در تاریخ است که باید گرامی داشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه نقاط پنهان دفاع مقدس باید برای جامعه تبیین شود تا مردم با فرهنگ دفاع مقدس بیشتر آشنا شوند گفت: تشکیل جبهه مقاومت از دستآوردهای دفاع مقدس است.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه سه اصل مهم در بدن همه انسان‌ها حاکم است که ما را از مشکلات و بحران‌ها نجات می‌دهد که اولین آن همراهی تمام اعضای بدن است افزود: اخلاق اسلامی در جنگ تحمیلی حاکم بود و همین ویژگی باعث شد جنگ به دفاع مقدس تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس همدلی و همراهی نیروهای مسلح یکی از دلایل مهم موفقیت و پیروزی بود ادامه داد: هماهنگی از دیگر اصول حاکم در بدن انسان است که در دفاع مقدس نیز اتفاق افتاد.
علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه اگر همدلی و همراهی باشد اما هماهنگی در تصمیم نباشد توفیقی حاصل نمی‌شود گفت: خوشبختانه در دوران دفاع مقدس هماهنگی بسیار خوبی بین نیروهای مسلح و نیروهای مردمی بسیج وجود داشت.

سپاه ناحیه بقیه‌الله 300 ویژه‌برنامه دفاع مقدس در شیراز برگزار می‌کندیادواره شهدای دفاع مقدس در حرم حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود594 برنامه دفاع مقدس در استان تهران برگزار می‌شود830 برنامه هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کردستان اجرا می‌شود


وی با عنوان اینکه از سه اصل حاکم در بدن همدردی و همیاری است که اگر عضوی دچار حادثه می‌شود مابقی اعضا همدردی و همیاری می‌کنند افزود: در دفاع مقدس رزمندگان از هر گروهی از ارتشی و سپاهی بودند با همدیگر همدرد و همیار بودند و فرقی بین آنها وجود نداشت.
انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079577 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • امام جمعه بلوک براثر سانحه تصادف درگذشت
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان