Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@06:09:42 GMT

قیمت هر دز واکسن سینوفارم چند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۲۱۶۳

قیمت هر دز واکسن سینوفارم چند؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دانشجو، همتی رییس جمعیت هلال احمر درباره واردات واکسن به کشور گفت: بحث واردات واکسن به عنوان یک اولویت در کشور مطرح بوده که با پیگیری‌های انجام شده این کار شتاب بیشتری گرفت. از طرفی محدودیتی‌هایی که وجود داشت، برداشته شد.

وی ادامه داد: واردات واکسن تاکنون بیشتر از کانال هلال احمر انجام شده و تا امروز ۳۰ میلیون دز واکسن به کشور وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از طریق سایر منابع هم بیش از ۲۰ میلیون دز واکسن وارد کشور شده است. بیش از ۶۰ درصد واکسن‌های وارداتی مربوط به جمعیت هلال احمر بوده است.

همتی در مورد قیمت هر دز واکسن سینوفارم گفت:چینی‌ها بیش از ۵۰۰ میلیون دز از واکسن سینوفارم به مردم خود تزریق کرده اند.

وی افزود:واکسن سینوفارم که به کشور وارد می‌شود مورد تائید سازمان جهانی بهداشت و تولید پکن است. این واکسن را بدون واسطه از کارخانه تهیه می‌کنیم. تمام واکسن‌های وارداتی هلال احمر از سایت پکن و با قیمت ۹ دلار خریداری می‌شود که چینی‌ها قول داده اند در ماه اکتبر کاهش قیمت داشته باشند.

همتی ادامه داد:همه واکسن‌هایی که وارد کشور می‌شود مورد تایید وزارت بهداشت است. رئیس جمهور جدید شخصا با چین، روسیه و سایر کشور‌ها تماس گرفت و این روند برای واردات واکسن خیلی کمک کرد.

پربیننده ترین فواید آب پیاز روی مو و نحوه استفاده آن اثر بخشی واکسن کرونا همیشگی نیست مرگ ناشی از کرونا نصیب این گروه از افراد می شود آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۶/۲۸) فردا؛ آغاز واکسیناسیون دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: واکسن سینوفارم واکسن سینوفارم واردات واکسن هلال احمر دز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.
 
وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • شوآف «خودرو‌های برقی» در ایران
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید چادرهای امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه