Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا ظهر یکشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت یک هزار واحد مسکونی برای کارکنان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان در منطقه حصارک کرج، اظهار کرد: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی، پیش رونده و پیش برنده برای نگهبانی از دستاوردهای انقلاب و پیشتازی در عرصه‌های مختلف و برای خدشکنی از مأموریت‌ها و مسئولیت‌هایی که بر عهده اش گذاشته اند همواره سرافراز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سپاه پاسداران بر خود می بالد که فرماندهی به عنوان نایب امام زمان (عج) فرمانده سپاه است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تصریح کرد: امروز آئین کلنگ زنی پروژه هزار واحدی با عنوان پروژه مسکونی یاس کرج در منطقه حصارک کرج آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: آغاز عملیات این پروژه در راستای منویات مقام معظم رهبری و تدابیر ایشان و اقدامات و فرمایشات ریاست جمهوری مبنی بر تأمین مسکن آحاد مردم است.

سردار حیدرنیا گفت: براین اساس سپاه البرز به عنوان نهاد انقلابی پیشتاز و اولین پروژه در دولت انقلابی در استان البرز آغاز شد.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج در هر عرصه‌ای که مردم نیاز دارند برای کمک به مردم کم برخوردار و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و همچنین آحاد مردم و ارگان‌ها وارد عرصه می‌شود.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز متذکر شد: امیدواریم بتوانیم برای دغدغه اصلی مردم که تأمین مسکن است گامی مؤثری برداریم.

کد خبر 5309157

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سپاه البرز طرح ملی مسکن ویروس کرونا واکسن کرونا هفته دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اربعین 1400 مجلس شورای اسلامی اردبیل گرگان اربعین حسینی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده

مدیرعامل شرکت بازآفرینی گفت: ظرفیت ساخت ۴.۵ میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده وجود دارد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مهدیار اسماعیلی، رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن در دیدار با رئیس هیأت مدیره شرکت باز آفرینی شهری ایران با بیان اینکه هدف این صندوق حمایت همه جانبه از تولید و رونق بازار مسکن کشور است، گفت: با تعریف ساز و کار مناسب و شناسایی بهترین شیوه‌های حمایتی، پشتیبانی از ساخت مسکن در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری در برنامه این صندوق قرار دارد.

وی گفت: ارائه تضمین‌های لازم برای ساکنین بافت فرسوده و ناکارآمد شهری جهت دریافت تسهیلات از سامانه بانکی از جمله موضوعات فعالیت این صندوق بوده و فرآیند اجرایی آن در دست بررسی است.

همچنین محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران هم در این دیدار با توجه به پتانسیل بالای بافت‌های فرسوده برای خانه سازی بدون نیاز به تأمین زمین جدید، گفت: ظرفیت احداث مسکن جدید در این بافت‌ها بیش از ۴.۵ میلیون واحد است.

آئینی افزود: ۳۵ درصد پروانه‌های صادره در بافت‌های فرسوده شهری به صورت تک واحدی و ۷۴ درصد آن‌ها کمتر از ۳ واحد است که در صورت پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، مالکین و سازندگان به ساخت خانه با تراکم بالا ترغیب می‌شوند.

دیگر خبرها

  • امکان ساخت ۴ و نیم میلیون واحد مسکونی جدید در بافت‌های فرسوده
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس