Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@05:36:14 GMT

الگوی مصرف مجازی در دوره کرونا جایگاه ویژه ای پیدا کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۲۲۳۷

الگوی مصرف مجازی در دوره کرونا جایگاه ویژه ای پیدا کرد

عیسی زارع پور در نشست هم اندیشی با مدیران ارشد شبکه پستی کشور، با بیان اینکه شیوع کرونا دردنیا شیوه زندگی افراد را برهم زده و الگوی مصرف مجازی جایگاه ویژه ای در سبد مصرف خانوارها یافته است افزود: بی تردید در این شرایط پست به عنوان زیرساخت‌ اصلی تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال در جهت افزایش رفاه عمومی نقشی موثر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان:  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نشست هم اندیشی با مدیرعامل؛ اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت ملی پست که‌صبح امروز بیست و نهم شهریور ۱۴۰۰ در مرکز تجزیه و مبادلات کشور برگزار شد با بیان اینکه پست در یکسال و نیم  اخیر و در ایام شیوع ویروس کرونا کمک بزرگی به کسب و کارها کرده است گفت: به نمایندگی از هیئت دولت از کارکنان شریف پست که در این مدت  از هیچ کوششس فروگذار نکردند، قدردانی میکنم .

زارع پور با بیان اینکه شیوع کرونا دردنیا شیوه زندگی افراد را برهم زده و الگوی مصرف مجازی جایگاه ویژه ای در سبد مصرف خانوارها یافته است افزود: بی تردید در این شرایط پست به عنوان زیرساخت‌ اصلی تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال در جهت افزایش رفاه عمومی نقشی موثر دارد.
وی بر اهمیت ارتقای نشاط و انگیزه کارکنان شبکه پستی کشور به عنوان سرمایه اصلی شرکت ملی پست اشاره کرد و گفت: سختی کار و مباحث مرتبط با مشکلات کارکنان باید به جدیت پی گیری و در دولت و مجلس مطرح تا مرتفع شود.
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه تمبر با پست شناخته می شود حسب درخواست مدیرعامل شرکت ملی پست خواستار بررسی مصوبات و قوانین حاکم بر شورای تمبر شد.
زارع پور بر حفظ شان نظارتی شرکت ملی پست در ارتباط با بخش خصوصی تاکید کرد و گفت: ضمن حفظ استقلال این شرکتها باید پست به عنوان حاکمیت بر فعالیت آنها نظارت داشته باشد.
وی در ادامه به مولفه امانتداری به عنوان سرمایه اصلی پست اشاره کرد و خواستار صیانت از امانات مردم در راستای اعتماد سازی هر چه بیشتر به پست شد.
زارع پور با ابراز رضایت از طرح رصد هوشمند کالاهای اساسی خاطر نشان کرد:  بهره‌گیری از سامانه "رصد هوشمند توزیع کالا” اقدام موثر و مناسبی است که علاوه بر افزایش دقت در نظارت بر شبکه توزیع موجب کاهش هزینه‌های نظارت خواهد شد.
وزیر ارتباطات با تاکید بر تنوع در ارائه سبد خدمات مستی و استمرار در هوشمند سازی فرآیندهای اجرایی به عنوان اولویت اصلی  شرکت ملی پست افزود:  بی تردید نتیجه‌ این هوشمند سازی بهبود ارائه خدمات توام با افزایش سرعت ارسال مرسولات و  حفظ کیفیت مرسولات است.
زارع پور  خاطر نشان کرد:   سرعت بالای تغییرات در جامعه و خلق نیاز‌های جدید شبکه پستی را مکلف می‌سازد با تجربه‌آموزی از پست‌های موفق دنیا، با شتاب بیشتری مسیر تحول و پیشرفت را دنبال کند.
وی با اشاره به موفقیتهای شرکت ملی پست در دوسال اخیر  و نگاه تحول خواهانه و مسیر جدید پست به سوی هوشمند سازی ؛ یادآور شد: پست باید اهتمام بیشتری در رضایت مشتریان به عمل آورده و رونق بیشتر کسب و کار‌های الکترونیکی را در بستر زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های موجود مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات فراهم آورد .
برچسب ها: وزیرارتباطات ، ناطقان ، کرونا ، مدیران ، تجارت ، نشست ، الگو

منبع: ناطقان

کلیدواژه: وزیرارتباطات ناطقان کرونا مدیران تجارت نشست الگو شرکت ملی پست زارع پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا

برخی همچنان بر این باور هستند که واکسن‌های ویروس کرونا، عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته است. 

فرانسوا ژاویه فومو تاموزو، فوتبالیست سابق اهل فرانسه و کنگو، علیه شرکت‌های فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او معتقد است این شرکت‌ها که سازنده واکسن کووید-۱۹ هستند، بر حرفه او تأثیر گذاشته‌اند.

طرفداری | به گزارش اکیپ، فومو تاموزو در حالی که حالا در سن ۲۹ سالگی بازنشسته شده است، علیه شرکت‌های داروسازی فایزر و بیون‌تک به دادگاه شکایت کرده است. او می‌خواهد مشخص شود که آیا واکسن کووید-۱۹ نقش مهمی در مصدومیت‌های او داشته که به شدت بر حرفه وی تأثیر گذاشته است. فومو تاموزو که پیش از خداحافظی از فوتبال در تیم‌های اوسر، یو اس کویوی-روئن، ماریتیمو و استاد لاوال بازی می‌کرد، همچنین از فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل تحت فشار گذاشتن بازیکنان زیر نظر خود برای واکسینه شدن، شکایت کرده است.

به گفته‌ این بازیکن، از زمان واکسیناسیون، مصدومیت‌های پی در پی باعث آسیب به دوران حرفه‌ای او شده است: درد زانو (گونالژی)، تاندونوپاتی و پارگی تاندون آشیل، او را ماه‌ها از زمین دور نگه داشته‌ است. این مصدومیت‌ها اکنون بر زندگی روزمره او نیز تأثیر می‌گذارد:

راه رفتن طولانی مدت به سختی قابل تحمل است، از طرف دیگر دویدن هم برایم غیرممکن است. به محض اینکه می‌خواهم به خودم فشار بیاورم، مثلاً از پله‌ها بالا بروم یا چیزی از قفسه بردارم یا حتی پایین بیایم، درد شدیدی احساس می‌کنم.

دادگاهی برای تعیین ارتباط احتمالی بین واکسن و مصدومیت‌های فومو تاموزو در نظر گرفته شده است. دادگاه پاریس در تاریخ ۲ جولای جلسه‌ای برای این پرونده برگزار خواهد کرد تا در مورد لزوم تشکیل هیئت کارشناسان که وظیفه آن‌ها تعیین ارتباط (یا عدم ارتباط) بین دوزهای واکسن و مصدومیت‌های این بازیکن ۲۹ ساله است، تصمیم‌گیری کند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف 
  • قبض این مشترکان ۲۴ برابر می شود
  • ۲۴ برابر شدن قبوض برق برای مشترکان پر مصرف
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد