Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-30@22:34:50 GMT

جزئیاتی از فارمکس ۲۰۲۱

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۲۲۹۷

جزئیاتی از فارمکس ۲۰۲۱

دبیرخانه جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه ۲۰۲۱ در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز رویداد، برخی جزئیات مربوط به برگزاری جشنواره را اعلام کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه ۲۰۲۱ در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز رویداد، برخی جزئیات مربوط به برگزاری جشنواره را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



غرفه شرکت‌هایی که غرفه آرایی دارند، چند روز قبل از افتتاحیه نمایشگاه جهت انجام فعالیت‌های غرفه سازی در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

بیش از ۴۰ کارگاه آموزشی و ShowCase در حوزه‌ها و موضوعات مختلف صنعت دارو، توسط اساتید متخصص و مجرب در جشنواره فارمکس ۲۰۲۱ برگزار خواهد شد که در نوع خود کم نظیر محسوب می‌شود.

انتخاب عناوین و اساتید کارگاه‌های آموزشی و ShowCase‌ها بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده توسط دبیرخانه جشنواره و همچنین نظرسنجی از بازدیدکنندگان دوره‌های گذشته، انجام شده است.

مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه ۲۰۲۱، ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۲۷ مهرماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

در این مراسم بسیاری از مقامات و مسئولین کشوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بزرگان صنعت دارویی کشور، سفرای کشور‌های خارجی در ایران و مهمانان ویژه داخلی و خارجی جشنواره حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فارمکس نمایشگاه دارو درمان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان

عکاس: عباس تاجیک یار

دیگر خبرها

  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • ۱۱۲۹ اثر به دبیرخانه «طنز پهلو» ارسال شد/ استان تهران بیشترین آثار طنز را ارسال کرد
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت
  • نشست خبری اولین جشنواره بین المللی فیلم دینی رضوان