Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در تماس با کادر فنی تیم ملی والیبال، گفت: رئیس جمهور از قهرمانی با کادر کاملا ایرانی که موجب ایجاد نشاط و شادابی در جامعه شد، تشکر کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان شب گذشته در تماس تلفنی تصویری با بهروز عطایی و علیرضا طلوع‌کیان سرمربی و مربی تیم ملی والیبال ایران، قهرمانی آسیا را به بازیکنان و کادر فنی تیم ایران تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه در زمان مسابقه ایران و ژاپن در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا در نشست هیئت دولت بوده، افزود: آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور در نشست هیئت دولت از قهرمانی تیم ملی والیبال ایران ابراز خوشحالی و از وزیر ورزش، فدراسیون والیبال، تیم ملی و بازیکنان این تیم نیز تشکر کرد.

سجادی تصریح کرد: رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی والیبال ایران را باعث ایجاد نشاط و شادابی در جامعه دانست و از اینکه این مقام با کادر کاملا ایرانی به دست آمده است، ابراز رضایت کرد.

وی همچنین به دیدار روز شنبه قهرمانان المپیک و پارالمپیک با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب هم در این دیدار تاکید کردند که در هر رشته‌ای که می‌توانید از مربیان ایرانی استفاده کنید، حتما این کار را انجام دهید. خوشبختانه هنوز 24 ساعت از این دیدار نگذشته بود که تیم ملی والیبال با کادر کاملا ایرانی در آسیا قهرمان شد.

والیبال قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه ایران با شکست ژاپن/ انتقام با مربی ایرانی

وزیر ورزش و جوانان در ادامه این گفت‌وگو تصریح کرد که در فرودگاه امام خمینی (ره) حتما به استقبال تیم ملی والیبال خواهد رفت.

مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که از 21 شهریورماه به میزبانی ژاپن در شهر چیبا آغاز شده بود، روز گذشته (یکشنبه) با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال قهرمانی آسیا والیبال والیبال قهرمانی آسیا والیبال تیم ملی والیبال ایران وزیر ورزش و جوانان رئیس جمهور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت

‌به گزارش‬ خبرگزاری‬ مهر، ‬ آیت‬ الله‬ «سید‬ ابراهیم‬ رئیسی» ‬ رئیس‌جمهور کشورمان در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. متن پیام رئیس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیروزی مقتدرانه و غرورانگیز تیم ملی فوتسال کشورمان و کسب مقام قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ در تایلند و اهتزاز پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موجب سرافرازی و شادمانی همه ایرانیان ورزش‌دوست شد.

اینجانب با مسرت، این درخشش را که نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویا و سرزنده این مرز و بوم است، صمیمانه به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم و از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می‌نمایم و امیدوارم این پیروزی که در سایه اتکال به خدای متعال و تلاش مستمر ورزشکاران عزیز به دست آمد، در سایر آوردگاه‌های ورزشی نیز تداوم یابد.

برای همه ورزشکاران عزیز کشور آرزوی سلامتی دارم و تداوم موفقیت آنان را که مایة سربلندی ملت عزیز ایران هستند، از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

کد خبر 6091273 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • پیام تبریک رئیس‌جمهور درپی قهرمانی غرورانگیز تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران