Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@07:48:39 GMT

استقرار هیات تفحص از سازمان سنجش در این سازمان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۲۴۲۳

استقرار هیات تفحص از سازمان سنجش در این سازمان

رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور از استقرار گروه تفحص در این سازمان خبر داد و گفت که این گروه آمادگی دریافت گزارشات مردمی و دستگاهی را دارد.

احمد نادری نماینده تهران و نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور اطلاعیه شماره یک هیئت تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور گفت که این اطلاعیه مربوط به استقرار گروه تفحص در سازمان سنجش و آمادگی دریافت گزارشات مردمی و دستگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: اعضای این هیئت در راستای احقاق حقوق ملت شریف و داوطلبین و مخاطبین عزیز این سازمان، نهایت تلاش و اهتمام خود را خواهند داشت. در حال حاضر محورهای متعددی در خصوص این سازمان و عملکرد رئیس آن در دستور کار رسیدگی این هیئت و گروه بررسی مستقر در این سازمان، قرار دارد.

به گفته نادری، راه های ارتباطی برای دریافت نقطه نظرات، گزارشات و مستندات مردمی و نهادی در ارتباط با این سازمان در نظر گرفته شده که مخاطبین و ذینفعان می توانند از طریق این مبادی مستندات خود را به هیئت تفحص منعکس کنند.

وی افزود: خط ارتباطی ۰۹۱۰۰۲۰۹۲۰، رایانامه reportsanjesh@gmail.com یا ارسال پستی به دفتر رئیس هیئت تفحص از سازمان سنجش در مجلس شورای اسلامی ، راه های ارتباطی برای دریافت نقطه نظرات، گزارشات و مستندات مردمی و نهادی درباره سازمان سنجش است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تفحص از سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد

رئیس سازمان زندان‌ها امروز، چهارشنبه در نشست مسئولین شهرستان بشاگرد در محل دادگستری حضور یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، غلامعلی محمدی که به عنوان نماینده رئیس دستگاه قضا در شهرستان بشاگرد حضور دارد، در دیدار مسئولان این شهرستان با ابراز خرسندی نسبت به بازدید از بشاگرد گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم شهرستان، راه‌های اصلی و منتهی به بشاگرد است که در هنگام بارندگی مردم را با مشکل مواجه کرده و قطعا در جلسه جمع‌بندی سفر استانی رئیس قوه قضاییه و در حضور مسئولان استان رایزنی لازم انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به درخواست فرماندار شهرستان در مورد استقرار اداره ثبت اسناد واملاک برای تسهیل در امور مردم گفت: این موضوع را حتما پیگیری خواهیم کرد تا اقدامات لازم برای استقرار این اداره در بشاگرد و حل مشکل مردم انجام شود.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین به سایر درخواست‌ها نیز رسیدگی و بر حل موضوعات و طرح آن در جمع مسئولین استان تأکید کرد.

محمدی صبح امروز و همزمان با سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان، دربازدید میدانی از بشاگرد پیگیر درخواست‌های و مشکلات مردم این منطقه شده است.

انتهای خبر/864

دیگر خبرها

  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • ادعای حامیان رژیم اسرائیل: جورج سوروس پول اعتراضات دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا را می‌دهد!
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • سلاجقه: تاکنون ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری شده است
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته