Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@13:48:37 GMT

دستیار سابق دایی در آفریقا سرمربی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۲۵۷۳

دستیار سابق دایی در آفریقا سرمربی شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از استار، فدراسیون فوتبال کنیا از انگین فیرات به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور رونمایی کرد. کندی اودیامبو و ویلیام مولویا به او در این امر کمک خواهند کرد. جریم اونیانگو نیز مربی جدید دروازه بانان خواهد شد.

پس از استعفای یاکوب گوست، انگین فیرات که دو سال هدایت تیم ملی فوتبال مولداوی را بر عهده داشت هدایت تیم ملی کنیا را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیش از این سابقه مربیگری در سوپرلیگ ایران را با سایپا، گسترش فولاد تبریز و سپاهان داشته است. او همچنین در زمان سرمربی‌گری علی دایی در تیم ملی ایران، دستیار او بود.

فیرات گفت: من اطمینان دارم که می‌توانیم نتیجه مثبتی را در این رقابت های انتخابی به دست آوریم. 

نیک موندوا، رئیس فدراسیون فوتبال کنیا نیز گفت: ما تحت تأثیر حرفه ای بودن او قرار گرفته ایم. او یکی از بهترین های ترکیه است و ما می خواهیم در راه صعود به جام جهانی قطر با او همکاری کنیم. 

کنیا در گروه E دوم است و شانس برای صعود دارد. این تیم دو دیدار حساس برابر مالی در پیش دارد

کد خبر 627887 برچسب‌ها علی دایی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علی دایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد

به گزارش ورزش سه، به دنبال جدایی یورگن کلوپ از لیورپول، دیگر دستیاران او در کادر فنی‌اش قرار است از جمع آنفیلدی‌ها جدا شوند و این در حالیست که سرمربی آلمانی لیورپول این تصمیم را به خود باشگاه و دستیارانش سپرده است. 
در چنین شرایطی جان آچتربرگ که از سال ۲۰۰۹ به عنوان مربی گلرها در آکادمی لیورپول مشغول کار بود و در سال ۲۰۱۱ همراه با کنی دالگیش به تیم اصلی اضافه شد، علی رغم همکاری ۱۲ ساله خود که در این بین با برندان راجرز و یورگن کلوپ هم کار کرده، قصد دارد برای مدتی به استراحت برود. 
البته شنیده‌ها حاکی از این است که ارنه اسلات سرمربی هلندی فصل بعد لیورپول قرار است کادر فنی این تیم را به کلی تغییر دهد و با دستیاران فعلی‌اش در فاینورد، به انگلستان سفر کند. 
آلیسون بکر سنگربان اصلی تیم لیورپول که در این مدت با تافارل و آچتربرگ تمرینات خودش را انجام داده، درباره این مرد ۵۲ ساله گفت: جان ثابت کرده است که فقط یک مربی دروازه‌بان بزرگ نیست، بلکه او مرد بزرگی است و شخصیتی خاص دارد... نه من بلکه همه ما عاشق او هستیم.

دیگر خبرها

  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • خوشحالی بوفون از صعود پارما به سری آ
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!