Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:37:12 GMT

اعطای نزدیک به ۲۷ هزار مورد مرخصی طی ۵ ماهه سال جاری

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۲۷۴۳

اعطای نزدیک به ۲۷ هزار مورد مرخصی طی ۵ ماهه سال جاری

به گزارش خبرگزاری مهر، موسی خلیل الهی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندانیان پس از بررسی‌های انجام شده و احراز شرایط مورد نیاز تنها در ۵ ماهه نخست سال جاری ۲۶ هزار و ۹۰۳ مورد مرخصی به زندانیان زندان‌های استان اعطا شده است.

وی با بیان اینکه این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بیش از ۳۱۷ درصد افزایش داشته است، افزود: از مجموع ۲۶ هزار و ۹۰۳ مورد مرخصی تنها یک هزار و۶۰ مورد مرخصی در نتیجه بازدیدهای همکاران قضائی از زندان‌های استان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: همچنین در نتیجه بازدیدهای مستمر همکاران قضائی از زندان‌های استان ۵۸ مورد مرخصی پایان حبس صادر شده است.

کد خبر 5309203

منبع: مهر

کلیدواژه: مرخصی زندانیان وزارت دادگستری زندان ویروس کرونا واکسن کرونا هفته دفاع مقدس آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه واکسیناسیون کرونا کرمانشاه اربعین 1400 مجلس شورای اسلامی اردبیل گرگان اربعین حسینی ایلام مورد مرخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • واکنش پرستاران گرگان به اضافه‌کار اجباری
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟
  • لزوم تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت