Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از سازمان بهزیستی کشور، بر اساس این بخشنامه و در راستای سیاست ایمن سازی سراسری ستاد ملی مدیریت کرونا در زمینه مقابله با بیماری کرونا و احتمال بازگشایی قریب الوقوع تمام مراکز آموزشـی و خدماتی تحت پوشش، سازمان بهزیستی جهت حفظ سلامت خـدمت گیرنـدگان و پرسـنل از بکارگیری نیروهای فاقد کارت واکسیناسـیون کووید۱۹ در مراکز تحت نظـارت خود اجتناب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، این بخشنامه از مدیران کل استانی خواسته است تا با تشویق تمام نیروهای همکار به انجام واکسیناسیون، نسبت به واکسیناسـیون تمامی کارکنان شاغل در مراکز تحت نظارت و موسـسات غیردولتی مجری برنامه های استان ها اعم از مدیران، مسـئولین فنی، کارشناسان، مربیان و همچنین غربالگران برنامه های غربالگری اختلالات بینایی و شنوایی کودکان، نیروهای خدماتی و داوطلب تاکید و از تکمیل آن اطمینان حاصل کنند.

به گزارش ایرنا،۲۵۳۴ مرکز فعال بهزیستی موسوم به مراکز مثبت زندگی در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات هستند. خدمات ۲۲ گانه‌ای در مراکز مثبت زندگی از جمله تشکیل پرونده، پاسخگویی به مراجعان، نیازسنجی‌های محلی، شناسایی داوطلبان و خیرین، آگاه‌سازی معلولان و آموزش های مهارت زندگی و غربالگری ارائه می‌شود.   

برچسب‌ها واکسیناسیون مراکز بهزیستی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: واکسیناسیون مراکز بهزیستی سازمان بهزیستی کشور واکسیناسیون مراکز بهزیستی سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟

نرجس خاتون اسعدی خلیلی، گفت: دفتر امور خانواده و بانوان معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور متولی ارائه خدمات، حمایت‌های اجتماعی و همچنین مداخلات به هنگام، مناسب و در دسترس مددکاری اجتماعی به بانوان سرپرست خانوار و دارای فرزند چندقلو است تا ضمن توانمندسازی آنان در تحقق اهدافی چون ارتقای سلامت، رفاه و توسعه اجتماعی در کشور گام بردارد.

وی با بیان اینکه این سازمان پس از ابلاغ قانون جوانی جمعیت، نسبت به تحت پوشش قرار دادن تمام خانواده‌های نیازمند دارای فرزند دو قلو و بیشتر پشت نوبت دریافت خدمات اقدام کرد، ادامه داد: در حال حاضر ۴۱ هزار و ۵۰۰ خانوار دارای فرزند چندقلو تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و از تمام خدمات قابل ارائه سازمان بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور درباره حمایت‌هایی که از سوی سازمان بهزیستی به این خانواده‌ها ارائه می‌شود؟ تصریح کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و سیاست‌های کلی جمعیت ابلاغی مقام معظم رهبری، در حال حاضر حدود ۴۱ هزار خانواده‌ دارای فرزند دوقلو در دهک درآمدی ۱ تا ۵ تحت پوشش سازمان هستند.

وی ادامه داد: همچنین خانواده‌های دارای فرزندان سه قلو و بالاتر در دهک درآمدی ۱ تا ۷ نیز تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفته‌ و از خدمات بهره‌مند می‌شوند.

اسعدی خلیلی خاطرنشان کرد:  این خانوارها از مستمری ماهیانه برخوردار بوده و همچنین خدمات غیر مستمر به خانواده های دارای فرزند چند قلو نیز ارائه می‌شود.

مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به خدمات غیرمستمر به خانواده‌های دارای فرزند چندقلو تصریح کرد: دفتر امور خانواده و بانوان معاونت سلامت اجتماعی سازمان بهزیستی کشور نسبت به ثبت اطلاعات کودکان واجد شرایط دریافت شیرخشک در سامانه سلامت وزارت بهداشت (جهت دریافت شیرخشک رایگان) اقدام می‌کند.همچنین این خانواده‌ها از کمک هزینه ودیعه مسکن، وام اشتغال و خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند می‌شوند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • ممنوعیت استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور