Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، پنجاه و سومین مراسم «شب شاعر» ویژه شاعر کشور «محمدحسین انصاری نژاد» شب گذشته در کافه نخلستان سازمان هنری رسانه‌ای اوج برگزار شد.

این مراسم با حضور غلامعلی حدادعادل، محمدرضا سنگری، مرتضی امیری اسفندقه، محمود اکرامی، میلاد عرفان‌پور، محمد مهدی سیار، مصطفی محدثی خراسانی، حسین اسرافیلی و دیگر شعرای و اهالی شعر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، رهبر انقلاب پیامی را برای این مراسم ارسال کرده بودند که توسط غلامعلی حدادعادل خوانده است.

حداد عادل در پیش از قرائت پیام رهبر انقلاب به پویایی و توانمندى شعرى انصارى‌نژاد اشاره کرد و گفت: او شاعرى توانمند، دغدغه مند، معاشر شاعران قدیم و معاصر شاعران روزگار خویش است، اشعار ایشان ما را در حال و هواى اشعار ملک الشعراى بهار سیر مى‌دهد.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:

«آقای انصاری نژاد خوب شعر می‌گوید، بسیار خوب شعر می‌گوید و در آینده قابلیت بهتر شدن را دارد.»

پیش‌تر مقام معظم رهبری چندین بار شعر ایشان را مورد عنایت و تحسین قرار داده بودند، از جمله در دیداری به محمدمهدی عبداللهی از شاعران کشورمان، فرموده بودند: حال ایشان چطور است، من آقای انصاری‌نژاد را خوب می‌شناسم و کارهای ایشان بسیار خوب است، به ایشان سلام بنده را برسانید.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: شب شاعر محمدحسین انصاری نژاد پیام رهبر انقلاب غلامعلی حداد عادل انصاری نژاد رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب

اعضای تیم ملی فوتسال ایران که در روزهای گذشته برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های آسیا شدند، ظهر امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب
  • پیام دوباره کیم جونگ اون به ولادیمیر پوتین
  • تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب دیدار و گفت‌وگو کردند
  • دیدار تیم ملی فوتسال با رهبر معظم انقلاب
  • عکس/ دیدار اعضای تیم ملی فوتسال با رهبر انقلاب
  • مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی در بندرعباس برگزار شد
  • فیلم/ وظیفه حجاج در بیان رهبر انقلاب
  • تصاویر دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • فیلم/ جزئیات دیدار کرگزاران حج با رهبر انقلاب
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی