Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سمنان با اشاره به هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد ریالی برای ساخت مرکز مبارزه با سرطان بیمارستان کوثر سمنان گفت: تکمیل این طرح ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار نیازمند است.

به گزارش برنا؛ علیرضا آشناگر روز دوشنبه در حاشیه بازدید از چند طرح حوزه بهداشت و درمان در سمنان و مهدیشهر به رسانه ها افزود: اعتبار مورد نیاز تکمیل مرکز مبارزه با سرطان بیمارستان کوثر سمنان که در حال پیگیری است و امید است در دهه فجر امسال از این مجموعه بهره برداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مرکز سوانح سوختگی سمنان که چندی پیش به صورت ویدئوکنفرانسی توسط رئیس دولت دوازدهم افتتاح شد، یکی از مراکز فعال و پرخدمات برای مردم استان سمنان خواهد بود و امید است که افتتاح این مجموعه توانسته باشد رضایت مردم استان و شهرستان سمنان را جلب کند.‌

وی تاکید کرد: اقدامات سازه ای مرکز مبارزه با سرطان بیمارستان کوثر سمنان به اتمام رسیده و در حال حاضر امور معماری و داخلی در حال انجام است.‌

استاندار سمنان با اشاره به اینکه دو مرکز سوانح سوختگی و مبارزه با سرطان مجموعه درمانی کوثر سمنان به کل استان خدمات رسانی خواهند کرد، یادآور شد: با تکمیل و بهره برداری از این ۲ طرح در بیمارستان کوثر سمنان، حدود ۹۴ تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت بیمارستانی استان اضافه می‌شود.

وی با اشاره به بازدید امروز از بیمارستان تازه‌تاسیس ۱۵ خرداد شهرستان مهدیشهر ، ادامه داد: بیمارستان مهدیشهر که یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان بود، با تکمیل ساختمان و تجهیز بیمارستان به مرحله افتتاح رسید و در حال حاضر پذیرش بیمار در این بیمارستان آغاز شد و به مرور زمان نواقص جزئی موجود نیز رفع می‌شود.

آشناگر گفت: تجهیزات نصب شده در بیمارستان  مهدیشهر به روز و مدرن است و در حال حاضر ۲ طبقه از این بیمارستان در اختیار بیماران قرار دارد و طبقه سوم نیز به عنوان بخش وی‌آی‌پی، خدمات خاص و ویژه را به مردم این شهرستان ارائه می کند.‌

وی با اشاره به اینکه ۷۰ درصد از اعتبارات بیمارستان مهدیشهر طی دو سال اخیر تامین و اختصاص یافت، اضافه کرد: هم اکنون مرکز درمانی و بیمارستانی مهدیشهر آماده بهره‌برداری است و تنها بخشی از محوطه سازی و نواقصی جزئی در این بیمارستان به چشم می‌خورد که به زودی رفع می شود.

استاندار سمنان بیان کرد: بیمارستان ۱۵ خرداد مهدیشهر به صورت کامل آماده است، مواردی در خصوص راه دسترسی آن مطرح بود که با پیگیری ۲۰ میلیارد ریال برای ساماندهی راه و اجرای آسفالت و روشنایی مسیر به حساب شهرداری مهدیشهر واریز شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حوزه بهداشت و درمان رسانه سرطان دهه فجر دولت استان سمنان بیمارستان معماری خدمات رسانی روشنایی شهرداری سرطان بیمارستان کوثر سمنان مرکز مبارزه با سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: تا دهم ربیع‌الاول ساختمان در دست احداث استانداری لرستان تکمیل و معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری استان در این ساختمان مستقر شود.

ابوطالب شفقت امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در بازدید از ساختمان جدید استانداری لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این ساختمان به دلیل نبود منابع اعتباری زمان زیادی صرف احداث آن شده و برای تکمیل به ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی اضافه کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان مسئول این پروژه است و از امروز تا حداکثر دهم ربیع الاول فرصت دارند تا این پروژه را تکمیل و در آن مستقر شود.

استاندار لرستان یادآور شد: در این ساختمان نواقص معماری وجود دارد که نیاز است با کمترین هزینه و تغییرات، اصلاح معماری در آن صورت گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۲ هزار کودک سرطانی در «محک» در حال درمان هستند
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک/ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • ۲۵۰ میلیارد برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان نیاز است