Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@22:04:00 GMT

پیاده‌راه ساوه اوایل آذرماه به بهره برداری می‌رسد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۴۲۹۴

پیاده‌راه ساوه اوایل آذرماه به بهره برداری می‌رسد

سرپرست شهرداری ساوه گفت: مشکلات مالی در تأمین مصالح موجب شد ادامه کار پیاده‌راه با تأخیر مواجه شود، اما تلاش می‌کنیم این پروژه اوایل آذرماه امسال به بهره برداری برسد.

به گزارش ایمنا، مجید اصدق با اشاره به تأخیر در روند اجرا پیاده راه امام (ره) ساوه، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین چالش‌های پیش روی شهرداری ساوه موضوع تأمین مالی و مسائل مربوط به بازپرداخت بدهی‌های شهرداری است بر همین اساس باید تلاش کنیم تا از هم اینک با کسب درآمدهای پایدار شهری، بحران مالی را مدیریت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حاضر مشکل عمده‌ای که باعث شده ادامه کار پیاده راه ساوه با تأخیر مواجه شود، مشکلات مالی در تأمین مصالح مورد نظر است. این مسئله باعث شد برای تأمین مصالح مورد نظر به صورت قطره چکانی هزینه کنیم و قطره چکانی هم مصالح تحویل بگیریم اگرچه شرکت طرف قرارداد تا به امروز با وجود مشکلات مالی شهرداری همکاری خوبی داشته است با این وجود تلاش می‌کنیم این پروژه اوایل آذرماه امسال به بهره برداری برسد.

سرپرست شهردار ساوه تصریح کرد: متأسفانه تا به امروز موفق نشدیم بدهی‌هایی را که از قبل داشته‌ایم را تسویه کنم و پروانه‌هایی که صادر می‌شود از قبل مبالغ آنها پرداخت شده در شرایط فعلی صدور پروانه نداشتیم و اگر پروانه‌ای صادر می‌شود تا به امروز بابت آن پولی به حساب شهرداری واریز نشده است.

اصدق خاطرنشان کرد: ساوه امروز نیازمند تلاش مضاعف است و خدمات رسانی ما به شهروندان باید دو چندان شود که قطعاً اینگونه خواهد بود تا هیچ خلل و کاستی در خدمات‌رسانی ایجاد نشود.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت پروژه‌های عمرانی به ویژه پروژه‌های نیمه تمام، پرداخت بدهی‌های قبلی شهرداری و پرداخت به حقوق پرسنل مورد تاکید سرپرست شهرداری و شورای اسلامی شهر ساوه است.

منبع: مهر

کد خبر 523466

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهر پياده راه سازي پیاده راه پروژه هاي عمراني ساوه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از‬ صندوق توسعه ملی، رضا محمدی‬ معاون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی، ‏گفت: این صندوق در ‏جهت توسعه زیرساخت‌های صنایع کشور و توسعه روزافزون ایران اهداف و پروژه‌های بزرگی را برای خود برنامه‌ریزی کرده است؛ ‏یکی از این پروژه‌ها، شیرین‌سازی و ‏انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های فارس و اصفهان و از دریای عمان به استان‌های سیستان بلوچستان، خراسان رضوی و جنوبی است که یکی از ابر پروژه‌های کشور در ‏حوزه آب ‏محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با هدف تأمین پایدار آب در جهت مصارف صنایع بزرگ و کوچک و ‏همچنین شرب در کشور هدف ‏گذاری و برنامه‌ریزی شده است، عنوان کرد: به منظور رفع مشکلات آبی ‏صنایع در استان‌های فارس و سیستان و بلوچستان به زودی ۲ مگا ‏پروژه شیرین‌سازی و انتقال آب دریا ‏از خلیج فارس و دریای عمان با تأمین مالی صندوق توسعه ملی شروع به فعالیت خواهد کرد.

محمدی افزود: برای انجام این پروژه، تأمین ‏مالی حدود ۲ میلیارد دلاری از ‏طرف صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده است.

معاون سرمایه‌گذاری و تأمین مالی صندوق توسعه ملی‬ در‬ پایان‬ گفت: طرح‌های انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران از وعده‌های ‏رئیس جمهور در ابتدای فعالیت بود. لذا صندوق توسعه ملی برای به ثمر رسیدن این ‏وعده برای آینده‌ی روشن‌تر این سرزمین اقدام خواهد نمود‎. ‏

کد خبر 6097601

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • کمربندی نسیم شمال بدون قطع یک‌ درخت احداث شد
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید