Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلتفرم اسکای‌روم با محیط کاربری ساده و با زبان فارسی و بدون نیاز به نصب اپلیکیشن و تنها با استفاده از یک مرورگر، نیازهای کاربران را برطرف می‌کند. به‌کارگیری فناوری WebRTC موجب شده تا اسکای‌روم با خلق یک محصول ایرانی پیشرو، در بازار ایران و در حضور رقبای قدرتمند خارجی همچون زوم، گوگل میت، اسکایپ و... بتواند میلیون‌ها کاربر ایرانی را به استفاده از خدمات خود ترغیب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رشد 100برابری اسکای‌روم

اسکای‌روم با دانش متخصصان بومی توسعه یافته و توانسته بستر حرفه‌ای با ابزارهای کاربردی را فراهم کند که ضمن برقراری ارتباطی پایدار و باکیفیت برای کاربران، به لحاظ اعداد و ارقام نیز 16میلیون رویداد متنوع را در بستر خود میزبانی کند.

در یک‌سال گذشته که با شیوع ویروس کرونا، شرکت‌ها و سازمان‌ها گزینه دورکاری را به‌عنوان راهکاری برای حفظ سلامت کارکنان خود انتخاب کردند، حفظ بهره‌وری کار از طریق برقراری ارتباط مناسب با پرسنل یک نیاز ضروری بود و پلتفرم اسکای‌روم به‌عنوان یک بستر حرفه‌ای با ابزارهای کارآمد برقراری ارتباطات تصویری آنلاین، در رقابت با رقبای بین‌المللی نام‌آشنای خود که بعضا خدمات رایگان هم ارائه می‌کنند، با کاربران میلیونی روبه‌رو شد و رشد 100برابری را تجربه کرد. کاربرانی که بستر اسکای‌روم را برای برقراری رویدادها، جلسات و ارتباطات آنلاین خود انتخاب کردند. این رویدادها با تنوع بالایی از گروه‌های مختلف برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان و در موضوعات مختلف برگزار شده است؛ از جمله این رویدادها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها و جلسات آموزشی و مهارت‌آموزی 

جلسات درون‌سازمانی

جلسات با شعب و دفاتر استانی

مجامع عمومی شرکت‌ها و سازمان‌ها

کنفرانس‌های آنلاین علمی در سطح ملی و بین‌المللی

رویدادهای آموزشی و تجاری

جلسات مشاوره‌ای

جلسات فردی مربوط به مشاغلی چون وکلا، مشاورین، پزشکان و...

به این موارد باید دورهمی‌های خانوادگی را هم اضافه کرد که به دلیل شیوع کرونا و محدودشدن رفت‌وآمدها، بستر برقراری ارتباطات تصویری آنلاین اسکای‌روم را به‌عنوان فضای دورهمی خود انتخاب کردند.

برگزاری‌ بیش از 16میلیون رویداد در اندازه‌های بزرگ و کوچک بر بستر پلتفرم ایرانی اسکای‌روم، در نهایت منجر به ثبت رکورد چشمگیر برقراری 400میلیون نفرساعت ارتباطات تصویری آنلاین طی یک سال گذشته شده است.

ارائه خدمات بر پایه فناوری روز دنیا

اسکای‌روم، استارت‌آپی ایرانی است که  به خوبی توانسته با ارائه سرویسی بر بستر فناوری WebRTC، محصول ارتباطات تصویری آنلاین خود را از حدود 7 سال پیش به بازار معرفی کند و با توسعه آن در دوران کرونا پاسخگوی مسئولیت‌پذیری برای نیازمندی‌های بسیاری از کسب‌وکارها و عموم مردم در حوزه ارتباطات تصویری آنلاین باشد.

منبع: فارس

کلیدواژه: روم فناوری توسعه دانش اسکای روم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر

فرماندار ویژه خرمشهر در جمع دانش آموزان دختر این شهرستان و در نشست رویداد خلیج فارس با اشاره به اهمیت تاریخ ایران و حفاظت از آرمان های کشورمان خلیج فارس را میراث تاریخی ایران دانست. 

مسعود خواست خدایی گفت: ایران اسلامی با اقتدار خود اجازه نداد یک وجب از خاک ایران جدا شود، اما نظام طاغوتی سابق بحرین و بخش‌های دیگری از ایران را از دست داد.

وی تصریح کرد: امروز غرب و نظام استکبار فهمیده اند که چگونه با ایران سخن بگویند و این نشان از قدرت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرماندار خرمشهر خطاب به دانش آموزان دختر حاضر در این نشست گفت: غرب و استکبار با همراهی برخی از کشور‌های منطقه سعی کردند نام جعلی خلیج عربی را جای خلیج فارس عنوان کنند، اما با ایستادگی ملت و دولت و اقتدار ایران متوجه شدند که باید با زبان احترام و تاریخ با ایران سخن بگویند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • طراحی پلتفرم آنلاین معاملات مسکن در دستور کار
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است