Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سنجری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: یکی از مشکلاتی که این شهرداری در پرداخت حقوق و مزایای کارگران دارد پرداخت اندک ارزش افزوده است، این شهرداری به بخش وسیعی از شهرستان کارون و حتی اهواز خدمات می دهد.

وی افزود: با توجه به توسعه شهر و عدم وجود زیرساخت ها همچنبن افزایش چندین برابری هزینه خدمت رسانی ، شهرداری کوت عبداله نیاز به توجه ویژه در زمینه اختصاص اعتبار از محل قانون ارزش افزوده و تخصیص اعتبارات عمرانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست شهرداری کوت عبداله اظهار داشت: علاوه بر این عدم تمایل بخش زیادی از شهروندان به ساخت و ساز به صورت قانونی و اقدام بدون اخذ پروانه ساختمان باعث شده است درآمدهای داخلی شهرداری به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند.
وی گفت: شهرداری کوت عبداله به بخشی از منطقه یک اهواز(کوی مشعلی) نیز خدمات می دهد این در حالی است که هیچگونه درآمد و دریافتی از این محل ندارد.
سرپرست شهرداری کوت عبداله اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان نیز با وجود اینکه در نزدیکی شهرستان کارون قرار دارد و برای این منطقه آلایندگی به همراه دارد اما حق آلایندگی را تنها به اهواز پرداخت می کند و تنها آلایندگی این شرکت عاید این شهرستان می شود.
سنجری بیان کرد: تعداد قابل توجهی کارگر مازاد در شهرداری کوت عبداله از توابع شهرستان کارون مشغول به کار هستند که وجود نیروی مازاد باعث ایجاد مشکلاتی در پرداخت حقوق و مزایای آن ها شده است.

وی افزود: افزون بر ۶۰۰ کارگر خدمات و فضای سبز و بیش از ۲۰۰ نفر نیز در بخش های حراست و پشتیبانی ستادی و اجراییات در شهرداری کوت عبداله مشغول به کار هستند که تعدادی از آنها مازاد بر نیاز شهرداری هستند.
سنجری با اشاره به اینکه پیمانکاران حقوق کارگران این شهرداری را تا اردیبهشت ماه و بخشی دیگر تا تیرماه سال جاری پرداخت کرده اند ادامه داد: علاوه بر تاخیر در پرداخت حقوق ، واریز نشدن حق بیمه کارگران این شهرداری در چند ماه از سال های گذشته باعث ناراضی آنان شده به طوریکه چند بار برای پیگیری مطالبات خود دست به اعتصاب زدند.

منطقه کارون در سال ۹۱ مجوز شهرستان گرفت ، این شهرستان در جنوب شهر اهواز قرار دارد و مرکز این شهرستان شهر کوت عبداله است.

این شهر تا قبل از سال ۹۱ به همراه ۹ روستای دیگر بخشی از شهرستان اهواز بود.

برچسب‌ها کوت عبداله ارزش افزوده کارون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوت عبداله ارزش افزوده کارون کوت عبداله ارزش افزوده کارون ارزش افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد

حجت اله صالحی در جلسه با معاونان اداره کل مالیاتی استان اظهار کرد: در اجرای مقررات ماده سه قانون، آخرین مهلت استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم فصل زمستان سال گذشته یک ماه پس از پایان دوره مزبور است.

وی افزود: این مهم به دلیل درخواست‌‏های مکرر مودیان مالیاتی و به منظور تکریم و فراهم آوردن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی، بنا به ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم و بخشنامه صادره در خصوص مودیانی که تا پایان ۱۲ اردیبهشت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره مالیاتی چهارم سال ۱۴۰۲ خود را اصلاح، تکمیل و به سازمان امور مالیاتی کشور مسترد نمایند اعمال می‌شود و امکان برخورداری ۱۰۰درصدی از بخشودگی جریمه تاخیر موضوع ماده ۳۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده همچنین جرائم موضوع بند (ب) ماده ۳۶ قانون مذکور را تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی (مندرج در اظهارنامه مسترد شده) دارند.

به گزارش ایرنا مالیات بر ارزش افزوده مالیات غیر مستقیمی است که مصرف‌کننده (خریدار) آن را به همراه بهای خرید کالا یا خدمات می‌پردازد و دریافت‌کننده (فروشنده) موظف است مقدار مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • گردوغبار ۱۰۶۹ نفر را در خوزستان راهی بیمارستان کرد
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌ها پلاستیکی
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است