Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المواطن، «عبدالعزیز بن سلمان» وزیر نیروی عربستان در گزافه‌گویی جدید در نشست آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادعا کرد این کشور نگران برنامه هسته‌ای ایران  و عدم شفافیت آن است.

او در ادامه اظهارات بی اساس خود علیه برنامه هسته‌ای ایران گفت: عربستان هرگونه اشاعه هسته‌ای در خاورمیانه را برنمی‌تابد و بر اهمیت تعهد کشور‌ها به پیمان منع گسترش سلاح‌های هسته‌ای تاکید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیروی عربستان در پایان نیز اضافه کرد: ما حمایت خود را از آژانس اتمی برای تحکیم استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای و استفاده از آن برای خدمت به بشریت اعلام می‌داریم.

پیش از این هم عربستان بار‌ها در اظهاراتی مداخله‌جویانه اعلام کرده بود از تلاش‌های بین المللی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای حمایت می‌کند و سازمان‌های بین‌المللی خواست مکانیزم‌هایی را برای بازرسی سریع از برنامه و سایت‌های هسته‌ای کشورمان به کار گیرند!

عربستان بار‌ها مدعی شده است که می‌خواهد در مذاکرات هسته‌ای ایران یکی از اعضای اصلی مذاکره کننده باشد و این در حالی است که تهران همواره تأکید کرده که اعضای برجام مشخص و تغییرناپذیرند با این حال فرانسه نیز با حمایت از این سخنان مقامات سعودی چندی پیش اعلام کرد عربستان هم می‌تواند یکی از اعضای مذاکره‌کننده با ایران باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان سعودی انرژی هسته ای آژانس بین المللی انرژی اتمی هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه شترسواری زنان در عربستان (فیلم)

 

منبع: مهر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است | در دکترین ما سلاح هسته‌ای وجود ندارد
  • رئیسی: تحریم نوعی جنگ است/ در دکترین ما دسترسی به سلاح هسته ای وجود ندارد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • مسابقه شترسواری زنان در عربستان (فیلم)
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • انتقاد فلاحت پیشه به ادعای کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین