Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه‌های گازرسانی به ۱۸ روستا و ۷ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان دلفان استان لرستان با حضور استاندار و نماینده شهرستان‌های سلسه و دلفان در مجلس شورای اسلامی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در آیین افتتاح این پروژه‌ها گفت: طرح گازرسانی به ۱۸ روستای و ۷ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان دلفان در مدت ۶ ماه تکمیل شد و ۷۰۰ خانوار از گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همسو با عدالت‌محوری و توازن در ضریب نفوذ گازرسانی در استان، سال گذشته تحول خاصی در گازرسانی به شهرستان دلفان انجام شد و با توجه به اینکه ضریب نفوذ برخورداری از گازرسانی در این استان نسبت به دیگر نقاط استان کمتر بود، توانستیم با تعریف پروژه‌های گازرسانی در محورهای مختلف، مقدار قابل توجهی از آن را جبران کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان افزود: رشد ۱۳ درصدی گازرسانی در یک سال اخیر در شهرستان دلفان به‌دلیل ایجاد زیرساخت و رفع محرومیت‌زدایی از منطقه بوده که یکی از نقاط سردسیر کشور است. شهرستان دلفان اکنون ۲۹۸ روستای گازرسانی‌شده دارد و گازرسانی به ۳۲ روستای دیگر آن در حال انجام است که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

یحیی ابراهیمی، نماینده سلسه و دلفان در مجلس نیز ضمن قدردانی از عملکرد شرکت گاز استان، اظهار کرد: گازرسانی به این پروژه‌ها جز با برنامه‌ریزی دقیق، کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی امکان‌پذیر نبود و رشد قابل توجه گازرسانی در این شهرستان همسو با محرومیت‌زدایی قابل تقدیر است.

سیدموسی خادمی، استاندار لرستان نیز در این آیین خدمت به مردم منطقه دلفان را افزون بر وظیفه، کاری خداپسندانه دانست و گفت: توجه به گازرسانی همه نقاط استان و ایجاد رفاه برای مردم از ماموریت‌های مطلوب شرکت گاز استکه باید تداوم یابد.

وی تصریح کرد: ضریب نفوذ گازرسانی روستایی، همچنین استفاده از مصوبه شورای اقتصاد در گازرسانی صنعتی در استان، بهترین آمار برای پایش عملکرد شرکت گاز است.

منبع: شانا

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان گازرسانی شهرستان دلفان شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود