Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه شهید باهنر کرمان و دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، با محوریت «برگزاری کنگرۀ بین‌المللی مکتب حاج قاسم سلیمانی» در محل دانشگاه شهید باهنر کرمان امضا شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمدعلی طاهر رئیس دانشگاه شهید باهنر کرمان، تاکید کرد: لازم است در برگزاری همایش ها نظارت علمی و کیفی صورت گیرد تا خروجی اینگونه همایش‌ها، در خورشأن و شایستۀ این مکتب حاصل شود و بتواند در جامعه به لحاظ فرهنگی اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین محبی رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته نیز با اشاره به برگزاری کنگرۀ بین‌المللی مکتب حاج قاسم به صورت دوسالانه گفت: کلیۀ امور اجرایی این دو کنگره (سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۳) برعهده دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته خواهد بود.

حجت الاسلام محمد هادی قهاری رئیس پژوهشکده مکتب حاج قاسم ضمن پذیرفتن مسئولیت علمی، تشکیل دبیرخانه علمی کنگره، حمایت جدی و همه جانبۀ علمی مجموعۀ «پژوهشکده مکتب حاج قاسم سلیمانی» خاطر نشان کرد: بن‌مایۀ مقالات و پژوهش‌های بعدی بایستی بر اساس مبانی نظری و پژوهش های اولیۀ مستندی باشد که این پژوهشکده در حال تدوین آنهاست. به فضل الهی با تهیه پژوهش‌های قوی در حوزۀ مکتب حاج قاسم، منابع دست اول و مفیدی در اختیار پژوهشگران و پژوهشگرانی که قصد تحقیقات و انجام پژوهش‌های ثانویه در حوزۀ مکتب حاج قاسم را دارند، قرار خواهد گرفت.

وی افزود: آمادۀ جلب مشارکت و همکاری همۀ دانشگاه‌ها، پژوهشکده‌ها و دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی کشور برای برگزاری این کنگره‌ها هستیم.

در پایان این نشست نیز تفاهم نامه همکاری بین دو دانشگاه برای برگزاری اولین و دومین کنگرۀ بین المللی مکتب حاج قاسم در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۳ توسط روسای دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته به امضا رسید.

همچنین مقرر شد دبیرخانه علمی کنگرۀ مکتب حاج قاسم سلیمانی پژوهشکده مکتب حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان و دبیرخانه اجرایی آن نیز در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته تاسیس شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرمان دانشگاه تفاهم نامه همکاری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته دانشگاه شهید باهنر کرمان مکتب حاج قاسم سلیمانی شهید باهنر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم

کاروان ۲۰۰۰ نفری از دختران و مادران اصفهانی به گلستان شهدای کرمان اعزام شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، 2000 نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

.

انتهای پیام/163/.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • دانشگاه بین‌المللی چابهار و موسسه جغرافیای دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • ساز کوک دانشگاه و صنعت برای تأمین امنیت غذایی/ هزار دانشجوی طرح پویشی به هلدینگ زر می‌روند
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان+ فیلم
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی