Web Analytics Made Easy - Statcounter

دستیار سرمربی آلمانی لیورپول از غیبت تیاگو در بازی های آتی تیم خبر داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، قرمزهای آنفیلد فردا در لیگ کاپ مقابل نوریچ سیتی صف آرایی خواهند کرد. به همین خاطر پپ لیندرز، دستیار یورگن کلوپ در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های او را در ادامه می خوانید:

مصدومان تیم

با وجود این که ترنت الکساندر آرنولد احساس بیماری می کرد اما هنوز می خواست مقابل کریستال پالاس بازی کند اما تصمیم گرفتیم او را بیرون بگذاریم. می خواستیم مشکل را با یک بازیکن باتجربه حل کنیم اما با وجود جیمز میلنر به چیزهای بسیار بیشتری رسیدیم. میلنر تنها سه ساعت قبل از بازی فهمید که قرار است بازی کند و به همین خاطر باید احترام زیادی برای او قائل شد. ترنت فردا هم در ترکیب نیست اما برای بازی هفته بعد امیدواریم آماده باشد. تیاگو دچار مصدومیت از ناحیه ساق شده است که ناراحت کننده است چون می تواند تاثیر زیادی روی بازی ما داشته باشد. به فاصله یک هفته هاروی الیوت و سپس تیاگو را از دست دادیم. منتظر نتیجه اسکن هستیم و بعد بیشتر در مورد مصدومیت او می دانیم اما تیاگو قطعا دیدار فردا و هفته بعد تیم را از دست می دهد. فیرمینو امروز در بخشی از تمرینات شرکت کرد و نکو ویلیامز نیز پیشرفت خوبی داشته اما برای فردا آماده نیست. اطلاعات بیشتر در مورد مصدومیت تیاگو در چند روز آینده مشخص می شود و شاید در کنفرانس خبری بعدی بتوانیم اطلاعاتی کامل به شما بدهیم.

هاروی الیوت

باشگاه ما مثل یک خانواده است. بعد از مصدومیت الیوت، نبی کیتا گریه می کرد و جونز احساساتی شده بود. یکی از هافبک های خوبمان را از دست دادیم اما او با این شرایط به خوبی کنار آمد و ما هم کادر پزشکی قدرتمندی داریم.در مصدومیت های بلند مدت، هر روز یک موفقیت است. چنین مسائلی در فوتبال رخ می دهد و به او کمک خواهیم کرد که برگردد.

 تغییرات در دیدار فردا

می خواهیم در زمینه کنترل بازی مسلط باشیم. اگر بخواهید با این روش بازی کنید به بازیکنان تازه نفس و با انرژی نیاز دارید. برعکس چیزی که مردم می گویند این تورنمنت برایما مهم است زیرا می خواهیم استعدادهای جدید را معرفی کنیم و تیمی داریم که به شدت دنبال پیروزی است و می خواهیم در این جام ها هم مدعی باشیم. به تعدادی از بازیکنان اصلی تیم استراحت خواهیم داد.

اولین بازی کوناته

همه ما به زمان نیاز داریم. فن دایک نیز اگر چه یکی از تکه های گم شده پازل لیورپول بود اما با گذشت زمان به سبک ما عادت کرد. کوناته بسیار جوان است اما از نظر فیزیکی مثل یک هیولا است. به همین خاطر دیدن اولین بازی او خوب بود. او نیاز به زمان دارد.در مسابقه فردا هم برای بازی فرصت خواهد داشت و در دیدار هفته پیش در کنار فن دایک هم به نظر راحت بود. روش بازی او مسلما مناسب لیورپول است و قطعا مثل فصل پیش دیگر درگیر مشکل کمبود مدافع میانی نخواهیم شد.

بازی دادن به بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند

فرهنگمان را خیلی وقت است در باشگاه جا انداخته ایم و بازیکنان به روش بازی ما عادت دارند. این فرصت خوبی برای همه بازیکنان است و چالش اصلی خوب بازی کردن به عنوان یک تیم با وجود اعمال تغییرات است.کورتیس جونز فردا بازی می کند و به پنجاهمین بازی خود می رسد. بازی های او از همین مسابقات شروع شد. هر چقدر در بازی های بیشتری باشیم، بهتر است. با بازی های بیشتر فشار بیشتری رویمان است و کسب تجربه تیم بهتری می شویم. جونز نمونه خوبی است که بازی در جام حذفی و جام اتحادیه چقدر به یک بازیکن با استعداد کمک می کند. او نقش مهمی در این بازی خواهد داشت حال یا در خط هافبک یا در سه نفر تهاجمی تیم. از بازیکنان آکادمی رضایت داریم. آنها هیچوقت ناامیدتان نمی کنند.

 

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! استقلال نه خرج الهلال را داد، نه خرج داوران را؛ پول استقلال را بالا کشیدند! درخواست هوادار پورتو از مهدی طارمی به زبان فارسی! سیگار کشیدن مائوریتزیو ساری در جریان دیدار لاتزیو مقابل کالیاری / عکس تفاوت فاحش نیمه های اول و دوم رئال مادرید آنچلوتی؛ 14 از 16 گل زده در نیمه دوم! برترین های قرن با ضیا عربشاهی: پرسپولیس ما بهترین بود؛ در 10 سال فقط 9 بار باختیم!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۵۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان عنوان کرد: : هرچه به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و همه برای رسیدن به هدف، بیشتر تلاش می‌کنند. همیشه بازی با سپاهان بسیار سخت و حساس بود که جزئیات کوچک، نتیجه را تغییر می‌داد.

وی افزود: به همین دلیل امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و بتوانیم از این جزئیات کوچک، به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم هواداران با وجود اینکه جام حذفی را از دست دادیم، حمایت خوبی از ما داشته باشند. انرژی مثبت و خوبی که بین هواداران و تیم وجود دارد، خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدوارم فردا هم مثل همیشه کنار پرسپولیس باشند.

سرمربی پرسپولیس در ارتباط با دلیل تعویض‌هایش در دیدار با آلومینیوم گفت: مربیان و بازیکنان باید از همه بازی‌ها درس بگیرند و فرقی ندارد بازی را ببریم یا ببازیم. خوب است آدم همیشه از پیروزی که شیرین است درس بگیرد، زیرا در زمان شکست ناراحت است. شکست همیشه تلخ و سخت است، اما یک جام دیگر پیش رو داریم و باید با کمک هواداران برای هدف خود بجنگیم تا به آن برسیم.

اوسمار ادامه داد: دلیل شکست ما مقابل آلومینیوم تعویض‌های من نبود، زیرا به همه بازیکنانم صد در صد اعتماد و اطمینان دارم. پس از تعویض بازیکنان نیز ۲ گل دیگر به ثمر رساندیم. نفراتی که به زمین آمدند برای بهتر شدن بازی کمک کردند. پیش از این گفتم دفاع تیمی از مهاجم شروع می‌شود و از نفرات خط جلو تا دروازه‌بان باید در این کار مشارکت کنند. هیچ وقت درمورد یک نفر نظر نمی‌دهم که در کار دفاع ضعیف بود یا تیم مقابل قوی.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه به نظر می رسد جنگ روانی از سوی سپاهان شروع شده و  امید نورافکن اقدام به انتشار استوری‌هایی در فضای مجازی کرده‌، گفت: من نمی‌دانم آنها چه گفتند و نمی‌توانم نظر بدهم، ولی به نظرم یک بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد؛ از زمانی که داور سوت شروع بازی را می‌زند تا پایان بازی کارش را به نحوی شایسته انجام دهد.

وی در مورد آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند تاکید کرد:هیچ ضمانتی نیست که او بتواند فردا بازی کند یا نه. ما روزانه بیرانوند را تحت‌نظر داریم. یکسری تمرینات داریم و امروز هم تمرینی خواهیم کرد و در آخر باید بررسی کنیم که او می‌توند خودش را به بازی فردا برساند یا خیر.

ویرا در مورد دو بار کامبک خوردن تیمش در بازی با آلومینیوم عنوان کرد: بازی‌هایی به این نحو از نظر احساسی روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد، اما ما در طول هفته روی بچه‌ها کار کردیم و در تمرین روز گذشته مشخص بود که بچه‌ها بر احساس خود غلبه کردند و آماده بازی فردا هستند.


اوسمار در خصوص اینکه ممکن است در دیدار فردا مصلحت‌اندیشی کنید، گفت: روز اولی که به‌عنوان مربی آمدم نظرم را درباره فوتبال گفتم. بین واقعیت فوتبال و بازی قشنگ فاصله زیادی است. ما همیشه در تمرینات هم تمرکزمان روی توپ گرفتن و رو به جلو رفتن و گل زدن است، چه حالا یک بر صفر جلو باشیم، چه دو بر صفر جلو باشیم و چه حتی در حالت باخت باشیم. برای تیمی مثل پرسپولیس که دوست دارد مالکیت توپ را داشته باشد، خیلی مهم است که رو به جلو برود و به هدفش برسد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به نظرش توقع هواداران از پرسپولیس ممکن است روی بازیکنان این تیم فشار بیاورد، گفت: سؤال خوبی است، اگر تصمیم‌گیری با من باشد و به من بگویند همه بازی‌های لیگ را در ورزشگاه آزادی و با ۵۰ هزار هوادار برگزار کنید، من حتماً این را قبول می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس راجع به وضعیت امید عالیشاه و مصدومیت او و همچنین غیبت دانیال اسماعیلی فر در دیدار فردا تصریح کرد: بازیکنان بزرگی مثل عالیشاه، امیری، رفیعی و بیرانوند نه تنها در پرسپولیس بلکه در تیم‌های دیگر هم بازی کنند غیبت‌شان در بازی احساس می‌شود. خیلی بد است که دانیال را در این بازی نداریم، ولی مطمئن باشید جایگزین او خوب است و جواب اعتماد تماشاگران را خواهد داد.

اوسمار در مورد عملکرد امیررضا رفیعی در دیدار با آلومینیوم اراک نیز یادآور شد: فکر می‌کنم امیررضا با کارش جواب اعتماد ما را در زمین داد. روی چهار گلی که مقابل آلومینیوم هم خوردیم شانسی برای گرفتن آنها نداشت. خدا را شکر در تیم ما این حمایت وجود دارد، چون بچه‌ها با هم دوست هستند و همین هم روی کار ما تأثیر می‌گذارد و باعث می‌شود همه بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که پرسپولیس شش سال است سپاهان را در آزادی شکست نداده و آیا برنامه ویژه‌ای برای این مسابقه دارد، گفت: یک مثالی ما در برزیل داریم که می‌گوید هر چقدر شما یک نفر را نمی‌برید، به بردنش نزدیک می‌شوید و هر چقدر هم که شما یک نفر را ببرید، به باخت به او نزدیک‌تر می‌شوید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • اطمینان توخل: نمی‌دانم چطوری اما گنابری به رئال مادرید گل خواهد زد!