Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@21:17:40 GMT

حضور تونی کروس در بخشی از تمرین گروهی رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۵۵۹۴

ستاره آلمانی رفته رفته شرایط بازی را پیدا می کند.

چند روز پیش خبر رسید شرایط برای کروس ایده آل است و انتظار می رود این بازیکن برای دیدار با سلتاویگو آماده شود اما این بازیکن برابر سلتاویگو و والنسیا غایب بود.

امروز اما وبسایت رسمی رئال مادرید گزارشی منتشر کرده است و در آن مدعی شده است تونی کروس هافبک آلمانی مادریدی ها به تمرین روی چمن برگشته است و امروز در بخشی از تمرین گروهی نیز حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که در نبود کروس فشار زیادی به دیگر بازیکنان خط میانی رئال مادرید آمده است و برگشت کروس به میادین می تواند خبر بسیار خوبی برای کارلو آنچلوتی باشد.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! استقلال نه خرج الهلال را داد، نه خرج داوران را؛ پول استقلال را بالا کشیدند! درخواست هوادار پورتو از مهدی طارمی به زبان فارسی! سیگار کشیدن مائوریتزیو ساری در جریان دیدار لاتزیو مقابل کالیاری / عکس تفاوت فاحش نیمه های اول و دوم رئال مادرید آنچلوتی؛ 14 از 16 گل زده در نیمه دوم! برترین های قرن با ضیا عربشاهی: پرسپولیس ما بهترین بود؛ در 10 سال فقط 9 بار باختیم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۵۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!

به گزارش "ورزش سه"، رائول در زمان حضورش در مستطیل سبز یکی از بهترین و محبوب‌ترین ستاره‌های رئال مادرید بود که نقش مهمی را در موفقیت‌ها و قهرمانی‌های این تیم با گل‌هایی که به ثمر رساند ایفا کرد. 

او پس از پایان دوران فوتبالش خیلی زود دوره‌های مربیگری را پشت سر گذاشت و توانست مدرک معتبرش را از یوفا دریافت کند و از سال 2019 هدایت تیم دوم رئال مادرید که به کاستیا معروف است را برعهده گرفت و توانست توانایی‌هایش را روی نیمکت این تیم هم نشان دهد. 

هرچند او فصل گذشته با کاستیا تا آستانه رسیدن به دسته دوم فوتبال اسپانیا رفت ولی امسال خوب نتیجه نگرفته و تیم به زحمت توانسته در دسته سوم خودش را حفظ کند.

رائول که در ابتدای فصل از یونیون برلین پیشنهاد داشت و در نهایت آن را رد کرد، حالا از هامبورگ پیشنهادی جذاب دریافت کرده است. تیمی که در بوندسلیگای 2، رتبه چهارم را دارد و برای رسیدن به سطح اول فوتبال آلمان هنوز دارای شانس است. 

طبق گزارش آاس، رائول مدتی است که به جدایی از رئال فکر می‌کند و پس از تمدید کارلو آنچلوتی و از دست دادن امید رسیدن به نیمکت تیم اول، تجربه حضور در هامبورگ را برای خود مثبت می‌بیند.

دیگر خبرها

  • یامگا با چشم‌بند در تمرین گروهی استقلال
  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • حق با توخل بود: وقتی هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • واکنش ال‌کاپیتانو به درخشش تونی کروس: همیشه در تیم من هستی، دون آنتونیو