Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@14:57:10 GMT

پاکدل: میزبانی اردن افتضاح است

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۵۷۷۲

پاکدل: میزبانی اردن افتضاح است

رئیس فدراسیون هندبال با ابراز خرسندی از برتری تیم ملی هندبال بانوان کشورمان مقابل اردن تأکید کرد، میزبانی اردنی‌ها در مسابقات هندبال بانوان قهرمانی آسیا افتضاح بوده است.

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا پاکدل درباره پیروزی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برابر اردن در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا اظهار داشت: گام اصلی برای جهانی شدن برداشته شد و توانستیم اردن را به‌عنوان میزبان مسابقات شکست بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما شرایط سختی داشتیم‌. شنبه شب تست کرونای خدیجه قانع و عزت الله رزمگر (مدیر فنی تیم) مثبت شد و بعد از آن مجدداً از تیم تست گرفتند و گفتند تست قبلی قابل پذیرش نیست و جواب را تا یک ساعت قبل از مسابقه نگفتند و بعد از آن گفتند تست کرونای نشمین شافعیان (مشاور فنی تیم) و صونا بیداد هم مثبت شده است!

وی در ادامه افزود: ما برابر اردن بدون کادر فنی وارد مسابقه شده و عملاً خلع سلاح شدیم. انصافاً 24 ساعت پراسترس بر ما گذشت و بازیکنان خیلی اذیت شدند. این موضوع به تیم ما لطمه زد، ولی خدا را شکر علی رغم اینکه اردن میزبان بود و تماشاگر در سالن حضور داشت و این تیم را تشویق می‌کردند، بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند.

رئیس فدراسیون هندبال تصریح کرد: یک بازی حساس و چهار امتیازی را برابر اردن داشتیم. اردن تا قبل از این بازی تیم دوم گروه بود و ما الان جای این تیم را گرفتیم‌ و اگر مشکلی پیش نیاید در بازی مقابل سوریه صعود به‌عنوان تیم دوم دور از دسترس نیست.

پاکدل در ادامه یادآور شد: میزبانی اردن بسیار افتضاح بود. ما در این مدت حتی مجبور شدیم سفارت ایران را هم وارد کار کنیم. اردنی‌ها هر طور می‌شد کارشکنی می‌کردند.

وی در مورد شرایط صعود ایران به مرحله نیمه نهایی در صورت شکست برابر سوریه گفت: اگر به سوریه ببازیم چون اردن، سوریه را برده است، تفاضل گل بین ایران و سوریه و اردن ملاک خواهد بود. ما نباید به اما و اگر فکر کنیم و باید مقتدرانه صعود کنیم.

پاکدل در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است طی روزهای بعد میزان تست‌های مثبت ایران افزایش پیدا کند، اظهار داشت: خدا نکند این اتفاق بیفتد. دیروز از ما تست گرفتند و نمی‌دانم شرایط و برنامه آنها برای تست مجدد چگونه است، ولی قائدتاً این تست تا 72 ساعت اعتبار دارد.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علیرضا پاکدل هندبال تیم ملی هندبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • باقری: چمن افتضاح بود، ما با این پا پول درمی‌آوریم!
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • نقش ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • نقش مهم ایران در تأمین دارو و تجهیزات پزشکی بازار سوریه
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا