Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بیژن طاهری درباره شرایط این روزهای تیم استقلال مصاحبه ای انجام داد که گزیده ای از آن را در زیر می خوانید:

*پس از بازی با الهلال عربستان گفتم تیمی که پس از سه، چهار سال توسط سرمربی بسته شده است، باید سرمربی‌اش بماند و ثمره آن را ببیند. درست است از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدیم، اما چرا باید فرهاد مجیدی برود؟ ما الهلال را می‌بردیم قهرمان آسیا نمی‌شدیم و به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله دلیلی نمی‌شود که مجیدی را برکنار کنند،

بیژن طاهری گفت:

*خیلی بد است که هر روز نام یک سرمربی مطرح شود. نمی‌خواهم از مجیدی حمایت کنم، بلکه قصد دارم از استقلال حمایت کنم. استقلال با این شرایط به ثبات نمی‌رسد. هر کسی باید وظیفه‌اش عمل کند، مدیریت کارهای خودش را انجام دهد، کادر فنی هم به مسائل تیم برسد.

بیژن طاهری گفت:

*در خبرها خواندیم گویا احمد مددی از مدیرعاملی استقلال استعفا داده است. اگر وزیر ورزش و جوانان استعفای مددی را قبول کرده است، باید مدیرعامل جدید را معرفی کند. اگر قبول نکرده است، باید جلسه ای برگزار شود تا زودتر تکلیف استقلال مشخص شود. باز هم ضرباتی که در سال‌های گذشته در اول فصل خوردیم، امسال هم خواهیم خورد. اختلاف بین مدیریت و کادر فنی باید زودتر حل شود.

بیژن طاهری گفت:

*هر سال این سناریو برای استقلال تکرار می‌شود و خودم کمی به این موضوع شک می‌کنم که چرا هر سال باید برای استقلال این مسائل بوجود بیاید. اگر هوادار مهم است، باید به فکر آنها باشید و با تعامل اختلاف‌ها را حل کنید تا تیم قوی ببندید و سرحال آماده مسابقات شود، نه اینکه مثل هر سال اوایل نیم فصل تیم جمع و جور شود. اگر این اتفاق بیفتد، دوباره شاهد تجمع و شلوغی‌ها خواهیم بود.

بیژن طاهری گفت:

*روز گذشته خواندم فریادشیران معاون باشگاه گفته است طلب خیلی‌ها را در دوره مدیریت مددی داده‌ایم، پس چرا طلب من و اشکان نامداری را نمی‌دهند که دو سال برای استقلال زحمت کشیدیم؟ ما به حرمت هواداران و باشگاه شکایت نکردیم. ما دو سال زحمت کشیدیم، حتما باید خارجی باشیم و شکایت کنیم تا مجبور شوند پول مان را بدهند؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال بیژن طاهری برای استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز

باوجودی که علی‌اکبر یوسفی و رامین طاهری سهمیه حضور در رقابت‌های جام تختی را داشتند، اما هیچ‌کدام از آنها در اهواز وزن‌کشی نکرده و روی تشک نرفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی فرنگی جام تختی از پنجشنبه در اهواز آغاز شده و امروز (7 اردیبهشت) با معرفی کشتی‌گیران برتر 5 وزن دوم، به پایان خواهد رسید.

اغلب مدعیان دوبنده تیم ملی در اوزان المپیکی و غیرالمپیکی از شرکت در این رقابت‌ها معاف بودند و در این بین در لیستی که به آنها مجوز شرکت در مسابقات داده شده بود، نام نفراتی چون رامین طاهری در 87 کیلو و علی‌اکبر یوسفی در 130 جزو شاخص‌ترین فرنگی‌کاران دیده می‌شد.

با این وجود هیچ کدام از این دو نفر در 5 وزن دوم وزن‌کشی نکرده و روی تشک نرفتند. همچنان دوره افول قهرمان سنگین‌وزن جهان در سال 2021 ادامه داشته و او امسال هم جایی در تیم ملی ندارد.

در وزن رامین طاهری بعد از غیبت او، یکی از دیدارهای نیمه‌نهایی بین بهروز هدایت که به تازگی محرومیت چهار ساله‌اش به اتمام رسیده و ابوالفضل پایدار که سال گذشته بعد از شکست رامین طاهری در مسابقات استانی، چند روز مانده به پیکارهای قهرمانی کشور پدر و برادرش را در پی سانحه گازگرفتگی از دست داد، برگزار می‌شود.

همچنین در وزن 60 کیلوگرم هر دو مبارزه نیمه‌نهایی زیبا به نظر می‌‌رسد، علی احمدی‌وفای قهرمان نوجوانان جهان با سجاد عباسپور برگزار می‌کند و پویا ناصرپورِ مدعی این وزن نیز به مصاف علی نوربخش می‌رود.

در وزن 77کیلوگرم هم علیرضا عبدولیِ قهرمان جوانان جهان با عارف حبیب‌اللهی مبارزه می‌کند.

نفرات راه‌یافته به نیمه‌نهایی 5 وزن دوم جام تختی به شرح زیر هستند:

60 کیلوگرم: علی احمدی وفا _ سجاد عباسپور

پویا ناصر پور _ علی نوربخش

67 کیلوگرم: امید احمدی _ امیرمحمد یارمحمدزهی

حجت رضایی _ آرمین محب ثابت

77 کیلوگرم: عارف حبیب الهی _ علیرضا عبدولی

محمدرضا حجامی _ غلامرضا فرخی

87 کیلوگرم: محمد حسین محمودی _ محمد هادی صیدی

بهروز هدایت _ ابوالفضل پایدار

130 کیلوگرم: رازمیک کردیان _ سید ابوالفضل میرزاده

امیرحسین کریمی _ محمد سروش رنجبر

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چشمک به سکوی سوم با درخشش تکراری امیر غفور
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • اصفهانی‌ها یک روز جهانی را به نام خود ثبت کردند؛ روز جهانی گز
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • ۷ اردیبهشت به نام روز جهانی گز اصفهان ثبت شد
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • بیژن زنگنه متهم ناترازی بنزین/ احیای پالایشگاه‌سازی در دولت سیزدهم
  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان