Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@04:06:07 GMT

حدادی فر: ذوب آهن دو سال اخیر فاجعه بود

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۵۸۲۷

قاسم حدادی فر معتقد است با هم‌ سو بودن کادرفنی، مدیریت و بازیکنان ذوب آهن به روزهای خوبش برمی‌گردد.

ذوب آهن در فصل گذشته سخت ترین سال خود را سپری کرد و تا آستانه سقوط هم رفت ولی در نهایت در لیگ ماندگار شد و پس از آن تیمش را به طور کل تغییر داده است.

به گزارش طرفداری، اما یکی از نفرات با سابقه‌ای که در این تیم ماندگار شده کاپیتان قاسم حدادی فر است که با مصدومیت شدید و سختی رو به رو شد ولی تسلیم نشده و اعلام کرد نمی‌خواهد با مصدومیت به فوتبالش پایان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او این روزها با ذوب آهن مشغول تمرین است و برای رسیدن به شرایط بازی امیدوار است.

مصاحبه این بازیکن ۳۸ ساله و پر افتخار با ورزش سه را در این صفحه می‌خوانید.

هنوز به شرایط ایده آل نرسیده‌ام

خداراشکر شرایطم خوب است و از اول با تیم تمرین کردم ولی هنوز به شرایط مسابقه نرسیده‌ام و تلاشم را می‌کنم که کم کم به این شرایط برسم.

90 درصد ذوب آهن تغییر کرده

با توجه به این دو سالی که تیم نتیجه نگرفت و کار برای ذوب آهن خوب پیش نرفت بیش‌ترین تغییرات را از لحاظ بازیکن داشتیم و همین طور باشگاه در کوتاه ترین زمان ممکن سرمربی تیم را انتخاب کرد و بنا به صلاحدید سرمربی نفرات زیادی جدا شدند و نفرات جدیدی جایگزین شدند. 90درصد تیم تغییر کرده و تیم ترکیبی از جوانان و با تجربه‌هاست و انگیزه خوبی در تیم است و انشاالله بتوانیم فصل خوبی داشته باشیم و اتفاقات گذشته تکرار نشود و بتوانیم ذوب آهن را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

تارتار یک مربی با کارنامه است

اول یک تشکر ویژه از آقای حسینی می‌کنم که تیم بحران زده ما را تحویل گرفتند و تیم ماند؛ ایشان زحمت کشیدند و بنا به صلاحدید مدیریت آقای تارتار اضافه شدند و ایشان مربی با کارنامه‌ای هستند و هرجا بودند خوب نتیجه گرفتند. تمرینات ما دو، سه هفته است شروع شده و با جدیت کار می‌کنیم و یک دوره بدن‌سازی را پشت سر گذاشتیم و الان بازی‌های تدارکاتی را انجام می‌دهیم که هرچه زودتر به آن هارمونی لازم برسیم و بازیکنان جدید با تیم تطبیق پیدا کنند و از شروع فصل خوب آغاز کنیم.

ما با تیم امیدهای خودمان یک بازی تدارکاتی و همچنین در اراک هم یک بازی دیگر انجام دادیم و این بازی‌های دوستانه به ما کمک می‌کند و فکر کنم تا شروع لیگ بازی‌های دوستانه دیگری را هم انجام دهیم که به شناخت سرمربی از تیم کمک می‌کند.

دو سال اخیر فاجعه بار بود

ما دو سال فاجعه بار داشتیم ولی امسال با توجه به اتفاقاتی که افتاده خیلی امیدواریم. البته با حرف نمی‌شود ثابت کرد و باید کار کنیم و باید همه هیئت مدیره، کارخانه و تیم در یک جهت حرکت کنیم تا دوباره یک ذوب آهن خوب را در لیگ ببینیم. این اتفاق زمان بر است ولی اگر همه برای یک هدف کار کنیم می‌توانیم.

فینال آسیا و خطر سقوط را تجربه کردم

من روزهای خیلی خوبی با ذوب آهن داشتم و روزهای بدی هم داشتم اما بهترین روزهای ذوب آهن موقعی بود که هم در آسیا و هم در لیگ مدعی اول قهرمانی بود و فینال آسیا را تجربه کرد، جام حذفی را گرفت و بدترین روزهای ما هم فصل قبل و روزهای آخر لیگ بود که به ما خیلی سخت گذشت و در خطر افتادن بودیم و استرس زیادی به تیم وارد شد و امیدوارم دیگر آن اتفاقات بد نیفتد و روزهای خوب تکرار شوند. تشکر می‌کنم از هواداران که در این دو سال سختی کشیدند و می‌خواهم که همین طوری پشت تیم‌شان باشند تا روزهای خوبی بیاید.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! استقلال نه خرج الهلال را داد، نه خرج داوران را؛ پول استقلال را بالا کشیدند! درخواست هوادار پورتو از مهدی طارمی به زبان فارسی! سیگار کشیدن مائوریتزیو ساری در جریان دیدار لاتزیو مقابل کالیاری / عکس تفاوت فاحش نیمه های اول و دوم رئال مادرید آنچلوتی؛ 14 از 16 گل زده در نیمه دوم! برترین های قرن با ضیا عربشاهی: پرسپولیس ما بهترین بود؛ در 10 سال فقط 9 بار باختیم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن دو سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند

به دلیل عملکرد ضعیف در دیدارهای قبلی، یورگن کلوپ تصمیم گرفت تیمش را دستخوش تغییر کند. 

طرفداری | با تصمیم یورگن کلوپ، محمد صلاح و داروین نونیز دیدار با وست هم را از روی نیمکت شروع می کنند. این دو بازیکن با سه گل در هفت بازی اخیر لیورپول در لیگ برتر انگلیس به دلیل تمام کنندگی ضعیفشان مورد انتقاد قرار گرفته اند. عملکردی که در در بازی های اخیر چند بار تکرار شد و در جریان شکست 0-2 مقابل اورتون به بدترین حالت ممکن رسید.

هاروی الیوت و کودی خاکپو به جای این دو بازیکن در ترکیب ابتدایی قرمزها قرار گرفتند و همراه با لوئیس دیاز، خط حمله سه نفره تیم کلوپ را می سازند. خاکپو دیدار با اورتون را به دلیل تولد فرزندش از دست داده بود. جرل کونسا، رایان خرافبنرخ و واتارو اندو هم به ترتیب در ترکیب اصلی، جانشین ابراهیما کوناته، کرتیس جونز و دومینیک سوبوسلای شدند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • رکورد «روزهای خطرناکِ آلودگی هوا» در ۲۵ سال اخیر در آمریکا
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • خلاصه بازی آلومینیوم و پرسپولیس؛ بدون شک بهترین بازی سال‌های اخیر ایران + ویدئو
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • دربی مرسی ساید؛ «شکست فاجعه آميز»
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد