Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدیریت باشگاه استقلال این روزها دستخوش حواشی و اتفاقات متعددی شده است. احمد مددی مدیرعامل باشگاه روز جمعه استعفای خود را تقدیم وزارت ورزش کرده اما هنوز به طور رسمی با این استعفا موافقت نشده است. این در شرایطی است که مددی با وجود استعفا طی روزهای گذشته در باشگاه و محل کارش حضور یافته و امور جاری را جلو می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور مددی در باشگاه استقلال این شائبه را به وجود آورده که شاید مددی از استعفای خود برگشته و قصد دارد به کارش در استقلال ادامه بدهد. از سوی دیگر عدم موضع گیری رسمی وزارت ورزش و شخص حمید سجادی درباره اتفاقات استقلال هم به این مساله دامن زده است. با وجود همه شایعات موجود اما به نظر می‌رسد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است و طی یکی دو روز آینده اتفاق می افتد. در این بین اصلی ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق تیم های پاس، استیل آذین و تراکتور است که حالا به نظر می‌رسد حضورش در استقلال و به عنوان جایگزین احمد مددی قطعی شده است.

نکته مهم درباره مدیرعاملی مصطفی آجورلو اما این است که این مساله باید توسط هیات مدیره جدید باشگاه اتفاق بیفتد. به همین خاطر حمید سجادی وزیر ورزش و همکارانش ابتدا باید اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال را انتخاب و معرفی کنند و بعد با حکم هیات مدیره مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل منصوب شود. به همین خاطر هم هست که پروسه انتخاب مدیرعامل استقلال طولانی شده است.

از این رو با وجود مسائل پیش آمده، به نظر می‌رسد آجورلو طی روزهای آینده رسما به عنوان مدیرعامل استقلال کارش را در باشگاه شروع کند و قرار نیست با مدیریت قبلی روند استقلال ادامه پیدا کند.

حتی احمد مددی نیز دیگر علاقه‌ای به ماندن در صندلی مدیریت باشگاه استقلال ندارد و حضور او در باشگاه طی دو روز گذشته نیز به خاطر عقب نماندن امور باشگاه است. از این رو مددی فعلا در باشگاه استقلال حاضر می‌شود و کارها را انجام می‌دهد اما او منتظر معرفی هیات مدیره جدید است تا امور را تحویل بدهد و کارش را رها کند.
باید منتظر ماندو دید وزارت ورزش چه زمانی به طور رسمی هیات مدیره جدید و مدیرعامل باشگاه را معرفی خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: احمد مددی مصطفی آجورلو احمد مددی استقلال تهران مصطفی آجورلو باشگاه استقلال مصطفی آجورلو هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی شرکت به‌پرداخت ملت، در جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده این شرکت که در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور ۹۳.۸۱ درصدی سهامداران برگزار شد، اعضای کنونی هیات‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت، با انتخاب مجدد در سمت خود ابقا شدند.

محمدجعفر زیوری‌کامران که به نمایندگی از گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا ریاست این مجمع را بر عهده داشت، با اشاره به الزامی‌بودن اجرای ماده ۱۰۱ اصلاحیه قانون تجارت درخصوص انتخاب اعضای هیات‌مدیره شرکت‌ها اظهار داشت: «اعضای قبلی هیات‌مدیره شرکت به‌پرداخت ملت که شامل گروه فن‌آوران هوشمند بهسازان فردا، شرکت ساختمانی بانک ملت، شرکت چاپ بانک ملت، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معین ملت و شرکت بهساز مشارکت‌های ملت هستند، برای این دوره نیز کاندیدای عضویت در هیات‌مدیره به‌پرداخت شده‌اند.»

وی افزود: «طبق تبصره ماده ۲۳ اساسنامه شرکت به‌پرداخت ملت، اخذ رای‌ برای انتخاب اعضای هیات‌مدیره و بازرس الزاما کتبی بوده و بر اساس ترکیب فعلی سهامداری، سهامدار ۸۸ درصدی تعیین‌کننده پنج عضو هیات‌مدیره است.»

زیوری‌کامران خاطرنشان کرد: «از آن‌جا که درحال‌حاضر سهامدار دومی که طبق اساسنامه با ۱۶ درصد سهام دارای حق رای برای افزودن عضو دیگری به هیات‌مدیره باشد، وجود ندارد و رای سهامدار عمده ۸۸ درصدی بر عضویت همین پنج نفر است، اعضای هیات‌مدیره فعلی ابقا می‌شوند.»

گفتنی است؛ مجید برومند به‌نمایندگی از شرکت بهساز مشارکت‌های ملت و مهدی ضیغمی‌باران به نمایندگی از شرکت چاپ بانک ملت به‌ترتیب به‌عنوان ناظران اول و دوم در این مجمع عمومی حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد