Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@11:33:56 GMT

ستاره فولاد در زمین فوتبال (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۶۱۱۰

آیاندا پاتوسی به تمرینات فولاد اضافه شد تا دلگرمی بزرگی برای عبدالله ویسی و تیم فولاد باشد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد خوزستان بعد از قهرمانی در جام حذفی چند روزی را با بلاتکلیفی در مورد آینده سرمربی و مدیرعمل خود سپری کرد اما در نهایت با آمدن حمیدرضا گرشاسبی و معرفی عبدالله ویسی به عنوان سرمربی جدید این تیم، نماینده ایران در آسیا کار خود را استارت زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فولاد در این پنجره نقل و انتقالاتی نیز از خرید بازیکن جدید محروم بوده و در همین شرایط چند بازیکن کلیدی مثل زبیر نیک نفس، عارف آقاسی و فرشاد احمدزاده را از دست دادند اما با آمدن گرشاسبی تقریبا چارچوب اصلی این تیم حفظ شد و مهم‌ترین اقدام فولادی‌ها در این شرایط حفظ خارجی‌هایشان بود که آیاندا پاتوسی درخشان‌ترین آنها به حساب می‌آید.

 

پاتوسی هافبک فولاد از امروز در تمرینات این تیم شرکت کرد تا در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع لیگ برتر خود را آماده بازی با پیراهن قرمزهای اهوازی کند. باشگاه فولاد نیز با انتشار عکسی از او در تمرین امروز به ستاره تیمش خوشامد گفت.

 

آیاندا پاتوسی فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آیاندا پاتوسی فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های سابق بارسلونا و فعلی اینتر میامی شب گذشته برای تماشای بازی تیم بسکتبال میامی هیت مقابل بوستون سلتیکز در مرحله پلی آف رقابت‌های لیگ بسکتبال آمریکا معروف به NBA در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

صفحه رسمی میامی هیت با انتشار ویدیویی که نشان می‌داد مسی به همراه سوارز و بوسکتس و آلبا از ورودی وی آی پی ورزشگاه برای تماشای این بازی وارد شده‌اند اعلام کرد که این ۴ ستاره حاضر در فلوریدا برای تماشای بازی این تیم در میان تماشاچیان حضور پیدا کرده‌اند.

یکی از نکاتی که توجه بسیاری از فوتبال دوستان و طرفداران این بازیکنان را جلب کرد این بود که سوارز پیراهنی را به تن داشت که متعلق به تیم میامی هیت بود و نام و شماره او روی آن نقش بسته بود تا نشان دهد که در طول این مدت این تیم را دنبال کرده و علاقه زیادی به بسکتبال دارد.

مسی از زمان حضورش در فوتبال آمریکا توانسته است توجه بسیاری از مردم این کشور را نوشته ورزشی جلب کند اما همچنان به نظر می‌رسد که بسکتبال از جایگاه بالاتری نسبت به فوتبال در آمریکا برخوردار است.

دیگر خبرها

  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • معلم هایی که ستاره شدند
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • لئو مسی مهمان ویژه NBA شد (عکس)
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد