Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت هفتمین انقلاب سپتامبر این کشور با بیان اینکه عربستان و امارات آلت دست واشنگتن در منطقه هستند، گفت: این انقلاب به دخالت‌های آمریکا در یمن پایان داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «عبدالملک بدر الدین الحوثی»، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی خود به مناسبت انقلاب 21 سپتامبر 2014 (ورود انصار الله و انقلابیون به صنعاء) گفت: قبل از این انقلاب نیروهای سیاسی در کشور با سفارت آمریکا بر اساس تسلیم شدن در برابر قیمومیت این کشور تعامل داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امروز دوشنبه افزود: فروپاشی اقتصادی یمن قبل از این انقلاب فقط به خاطر محاصره بر یمن و یا به خاطر عدم دسترسی به منابع طبیعی نبود، بلکه مسائل دیگری مانند اوضاع امنیتی و ترورها و انفجارها و استقرار عناصر تکفیری نیز در وخامت اوضاع اقتصادی و سیاسی نقش داشت.

بدر الدین الحوثی تاکید کرد: سفیر آمریکا در آن مقطع در همه تصمیمات کشور مداخله داشت و سفارت آمریکا آشکارا جایگزین ریاست جمهوری شده بود.

رهبر انصارالله یمن در ادامه گفت: حمله به یمن در راستای منابع آمریکا، اسرائیل و انگلیس بوده و در راستای هدف قرار دادن امت اسلامی است.

عبدالملک بدر الدین الحوثی در مورد روابط ریاض و ابوظبی با واشنگتن خاطر نشان کرد: «عربستان سعودی و امارات صرفا آلت دست آمریکا بوده و "گاو شیردهی" هستند.»

وی در مورد سیاست‌های آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی نیز اظهار داشت: «هرجا آمریکا کاری انجام دهد، مصحت و منفعت اسرائیل را به اعتبار اینکه نماینده انحصاری آن در منطقه است، در نظر می‌گیرد.»

انتهای پیام/

 

 

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انصارالله یمن رژیم صهیونیستی اسرائیل اخبار آمریکا عبدالملک الحوثی اخبار یمن انصارالله یمن رژیم صهیونیستی اسرائیل اخبار آمریکا عبدالملک الحوثی اخبار یمن انصارالله یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه + فیلم

همزمان در سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، آیت الله خامنه ایی در دیدار با جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، در حسینیه امام خمینی(ره) گفت:  نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • الحوثی: خیزش دانشجویان در آمریکا مقامات این کشور را رسوا کرد
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه + فیلم
  • اولین واکنش رهبر انقلاب به اعتراضات دانشجویان در آمریکا و اروپا
  • نقش جاده ابریشم ترکیه در معادلات خاورمیانه/ اردوغان پروژه آمریکا را دور زد؟
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • تصاویر تازه دفتر رهبر انقلاب از حمله به اسرائیل
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد