Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا هادی سبزواری در بازدید از ایستگاه‌های ورزش صبگاهی و عصرگاهی همدان بیان کرد: هم اکنون ۲۲ ایستگاه ورزش صبحگاهی ویژه بانوان و ۱۴ ایستگاه ورزش ویژه آقایان در همدان فعال است.

وی اضافه کرد: ورزش همگانی همدان همواره جزو استان‌های فعال و نمونه کشور بوده به خصوص اینکه در این ماه‌های شیوع کرونا به خوبی توانسته نسبت به اهمیت ورزش در بین خانواده‌ها و جذب آن‌ها موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبزواری خاطرنشان کرد: همه ساله صدها برنامه فرهنگی ورزشی توسط هیات ورزش‌های همگانی همدان در رشته‌های زیرمجموعه برگزار می‌شود که مشارکت صدها ورزشکار را به دنبال دارد.

وی فعالیت ایستگاه‌های صبحگاهی و عصرگاهی همدان را مطلوب دانست و گفت: استقبال خوبی از این ایستگاه‌ها شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز در این بازدید گفت: همدان یکی از استان‌های فعال و توانمند در ورزش صبحگاهی و همچنین توسعه ورزش همگانی در بین گروه‌های مختلف سنی است.

حمید سیفی افزود: توسعه و ترویج ورزش همگانی در جامعه موجب افزایش شور و نشاط اجتماعی می‌شود بنابراین باید هرآنچه در توان داریم در این راه بکار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری برای سلامت جسم و روح است، گفت: امروزه بسیاری از کشورها برای پذیرش بیمه افراد زمان ورزش ‌کردن شخص را محاسبه می‌کنند چراکه معتقد هستند افرادی که ورزش می‌کنند نیازمندی کمتری به خدمات بهداشت و درمان دارند.

وی اضافه کرد: باید نسبت به توسعه ورزش صبحگاهی و ایجاد زیرساخت‌های لازم تلاش کنیم تا بتوانیم از آسیب‌های فکری و جسمی ناشی از کم‌تحرکی در جامعه مصون بمانیم.

سیفی ابراز امیدواری کرد با وحدت و همدلی و همچنین ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا در ایران و جهان شاهد پویاتر شدن بیش از گذشته ورزش در استان همدان باشیم.

برچسب‌ها فدراسیون همگانی همدان ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون همگانی همدان ایرنا فدراسیون همگانی همدان ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • ایستگاه راه‌ آهن همدان کجاست؟
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • همایش پیاده روی در یاسوج