Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، مسعود امامی یگانه گفت: برای حمایت از صاحبان کسب و کار فعالیت رستوران‌ها در کنار بستنی‌فروشی‌ها و سایر اغذیه‌فروشی‌ها می‌تواند با ۲۵ درصد ظرفیت از سر گرفته شود.

وی در عین حال تاکید کرد: این مراکز همچنان باید به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی مرکز بهداشت شهرستان اردبیل از جمله فاصله‌گذاری اجتماعی پایبند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اردبیل اظهار کرد: نحوه فعالیت سایر صنوف نیز بر اساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا در شرایط نارنجی شیوع کووید- ۱۹ خواهد بود.

بنا بر اعلان دبیرخانه ستاد مدیریت کرونا استان اردبیل در ادامه روند کاهشی شیوع این ویروس در روزهای گذشته، ۶۱ فرد مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی این استان بستری شدند و پنج نفر جان‌باختند.

در پی کاهش شیوع کرونا در استان اردبیل، هم‌اکنون شهرستان‌های کوثر، نمین، گرمی، سرعین و اصلاندوز در وضعیت زرد و شهرستان‌های اردبیل، خلخال و پارس‌آباد، مشگین‌شهر، نیر و بیله‌سوار در وضعیت نارنجی قرار دارند.

بنا به گزارش ستاد کرونا روند کاهشی شیوع بیماری کووید.۱۹ در استان اردبیل که از سه هفته پیش آغاز شده، همچنان ادامه دارد به طوری که طی شبانه روز گذشته شمار مبتلایان روزانه کرونا در این استان به ۴۳ نفر کاهش یافت.

آخرین آمار اعلام شده توسط دبیرخانه ستاد مدیریت کرونای استان اردبیل نشان می‌دهد که آمار مبتلایان روزانه کووید.۱۹ در این استان نسبت به بالاترین آمار ثبت شده در یک ماه پیش، ۱۴۶ نفر کاهش یافته است.

همچنین بنا به اعلام این مرجع، مجموع آمار افراد بستری در مراکز درمانی استان اردبیل طی شبانه روز گذشته به ۳۸۱ نفر کاهش یافته که ۵۱۶ نفر کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده در اول این ماه است.

کد خبر 627938

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن

تورم توکیو از ۲.۶ درصد به ۱.۸ درصد رسید.

به گزارش ایسنا، اداره آمار ژاپن اعلام کرد شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) برای منطقه کو_توکیو بسیار کمتر از انتظار بود و در ماه آوریل به میزان ۱.۸ درصد رشد کرد.

این رقم در مقایسه با داده‌های سالانه ماه قبل کاهش یافته است، زمانی که شاخص محاسبه شده به ۲.۶ درصد رسید.

شاخص بهای مصرف‌کننده بدون احتساب مواد غذایی تازه و انرژی ۱.۸ درصد به‌طور سالانه افزایش یافت که کمترین سرعت افزایش از ماه سپتامبر ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

اکونومیک نوشت، این رقم در مقایسه با ماه گذشته ۲.۹ درصد کاهش نشان می‌دهد در حالی که شاخص بدون احتساب مواد غذایی تازه ۱.۶ درصد بر اساس آمار ارائه شده سال گذشته اضافه شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن