Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@15:17:55 GMT

طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا در تهران

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۶۸۶۷

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون در تهران از ۳۰ شهریورماه خبر داد. ناطقان: دکتر علیرضا زالی در اولین نشست شورای ارتقای دانشکده‌ها افزود: در قالب این طرح جهادی باید در یک بازه زمانی ۱۰ روزه واکسیناسیون ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار شهروند تهرانی انجام شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران با اشاره به اهمیت اجرای این طرح از روسای دانشکده‌ها خواست ضمن بررسی ظرفیت و امکانات دانشکده خود برای مشارکت در این طرح با معاونت بهداشتی دانشگاه هماهنگی های لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زالی ایجاد شورای ارتقای دانشکده ها را برای بررسی مسایل و چالش های دانشکده ها ضروری عنوان کرد و  دکتر سلیمان احمدی رییس دانشکده مجازی، آموزش پزشکی و مدیریت را به عنوان دبیر این شورا معرفی کرد.

آموزش حضوری و مجازی است

دکتر محمدمهدی صدوقی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز در این نشست با اشاره به اجرای آموزش در سال تحصیلی جدید به صورت ترکیبی(حضوری و مجازی)، مشارکت فعالانه دانشکده های مختلف را در فرایند واکسیناسیون عنوان کرد.

وی همچنین کسب رتبه دوم کشوری در طرح رعد را مرهون تلاش های اساتید و اعضای هیات علمی دانشکده ها برشمرد و ضمن قدردانی از زحمات آنان بر حفظ و ارتقای این رتبه تاکید کرد و افزود: ارتباط بیشتر روسا و معاونان دانشکده ها با شورای صنفی دانشجویان، رصد روزانه داشبوردهای مدیریتی و توجه به روند اعتبار بخشی و اعتبارسنجی، فراخوان جذب هیات علمی  از دیگر موضوعات مهم است.

دکتر افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز با اشاره به رتبه بندی های بین المللی گفت: هدفگذاری ما در سال ۲۰۲۱ انتشار پنج هزار مقاله علمی و ۱۰۰ هزار استناد (citeation) است که تاکنون  ۳۸ هزار مقاله منتشره و ۷۵ هزار سایتشن داشتیم.

وی  از دستاوردهای پژوهشی دانشگاه به کسب رتبه ۴۷۶ لایدن، کسب رتبه دوم کشوری علوم پزشکی، رتبه ۱۳۹ آسیا، کاهش آمار اعضای هیات علمی خاموش به زیر پنج درصد، کسب رتبه اول کشوری توسط کمیته تحقیقات دانشجویی، کسب رتبه اول از نظر زیرساخت های پژوهش و فناوری اشاره کرد و از تلاش و زحمات اساتید و دانشکده ها در این راستا قدردانی کرد.

زرقی با اشاره به وجود ۱۱۲ شرکت دانش بنیان در دانشگاه یادآور شد یک مرکز نوآوری نیز به زودی راه اندازی می شود. منبع: مشرق برچسب ها: طرح ضربتی ، واکسیناسیون کرونا ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: طرح ضربتی واکسیناسیون کرونا تهران علوم پزشکی دانشکده ها کسب رتبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری

ایسنا/خوزستان دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

در آیینی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی برگزار شد، ۶۵ استاد نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور تجلیل شدند و دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در جمع این استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در سی و یکمین آیین تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری که به مناسبت شهادت استاد مطهری و روز معلم برگزار شد، از علیرضا کیاست و رضا خجسته‌مهر از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان استادان نمونه دانشگاهی، تقدیر شد.  

کیاست عضو هیات علمی دانشکده علوم و استاد گروه شیمی این دانشکده و خجسته‌مهر عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و استاد گروه مشاوره این دانشکده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • ایجاد دانشکده فناوری‌های راهبردی در دانشگاه مازندران
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری