Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران برای چهارمین بار قهرمان آسیا در والیبال شد و در این بین محمد موسوی و امیر غفور پر افتخارترین بازیکنان ایرانی در آسیا محسوب می شوند

به گزارش طرفداری، بین بازیکنانی که با تیم ملی والیبال ایران عنوان قهرمانی در آسیا را به دست آورده اند امیر غفور و محمد موسوی با کسب 3 عنوان قهرمانی پر افتخار ترین مردان ایران در والیبال آسیا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پر افتخار ترین والیبالیست های ایران در آسیا به شرح زیر هستند:

اعضای تیم ملی ایران در قهرمانی سال 2011:

جواد محمدی‌نژاد، امیر حسینی، محمد موسوی، حمزه زرینی، علیرضا نادی، مهدی بازارگرد، فرهاد نظری افشار، مهدی مهدوی، آرش کشاورزی، فرهاد ظریف، امیر غفور، آرش کمالوند

اعضای تیم ملی ایران در قهرمانی سال 2013:

شهرام محمودی، سعید معروف، محمد موسوی، حمزه زرینی، عادل غلامی، علیرضا مباشری، فرهاد قائمی، مهدی مهدوی، رحمان داوودی، فرهاد ظریف، امیر غفور، آرمین تشکری

اعضای تیم ملی ایران در قهرمانی سال 2019:

میلادعبادی‌پور، سعیدمعروف ، فرهادقائمی، محمدموسوی، پوریافیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، محمدغلامی، امیرغفور، علی اصغرمجرد، علی شفیعی، محمدرضاموذن، پوریایلی، امیرحسین اسفندیار، جوادکریمی

اعضای تیم ملی ایران در قهرمانی سال 2021:

میلاد عبادی‌پور، ابوالفضل قلی‌پور، علی اصغر مجرد، جوادکریمی، اسماعیل مسافر، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت‌پور، صابرکاظمی، رضاعابدینی، مهدی جلوه، میثم صالحی، علی رمضانی، امیرحسین اسفندیار، امین اسماعیل‌نژاد

در این جمع و از میان بازیکنان تیم های قهرمان در 4 دوره قهرمانی کشورمان، محمد موسوی و امیر غفور با 3 قهرمانی رکورددار هستند و مردانی مثل حمزه زرینی، مهدی مهدوی، فرهاد ظریف، سعید معروف، میلاد عبادی پور، امیر حسین توخته، محمدرضا حضرت پور و علی اصغر مجرد هر کدام 2 بار در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شده اند.

اخبار داغ 

مهران غفوریان از دست رفت ! + عکسی که ناراحتت می کند! استقلال با 40 هزار دلار میزبان الهلال بود | الوصل و هتل کلاهبرداری کردند یا شما گران خریدید؟ درخواست هوادار پورتو از مهدی طارمی به زبان فارسی! سیگار کشیدن مائوریتزیو ساری در جریان دیدار لاتزیو مقابل کالیاری / عکس تفاوت فاحش نیمه های اول و دوم رئال مادرید آنچلوتی؛ 14 از 16 گل زده در نیمه دوم! برترین های قرن با ضیا عربشاهی: پرسپولیس ما بهترین بود؛ در 10 سال فقط 9 بار باختیم!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: محمد موسوی امیر غفور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا

تیم ملی امیدهای بوکس ایران با کسب سه مدال برنز، به کار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا پایان داد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا در حالی به میزبانی قزاقستان ادامه دارد که ملی‌پوشان تیم امیدهای ایران، با کسب ۳ مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند. این مسابقات با پیگیری مبارزات بخش جوانان تا هجدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

طبق جدول مسابقات بخش امیدها، امروز(شنبه - ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مبارزات مرحله نیمه‌نهایی رده سنی امیدها برگزار شد.

به این ترتیب محمد محشری در وزن ۷۵ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری در وزن ۸۶ کیلوگرم و رضا خلیل‌زاده در وزن ۹۲+ کیلوگرم، با قبول شکست مقابل حریفان از صعود به فینال بازمانده و با کسب مدال برنز به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

با این اوصاف تیم امیدهای بوکس ایران که با سرمربیگری علیرضا استکی، برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات قهرمانی آسیای قزاقستان، سومین دوره مسابقات این رده سنی در قاره کهن بود.

پیش از این نیز در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسید و دوشنبه برای کسب مدال طلا مقابل شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان به روی رینگ می‌رود. 

امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ نیز دو بوکسور دیگر تیم جوانان ایران هستند که صاحب مدال برنز شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان آسیا شد
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران قهرمان قاره آسیا شد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • امپراتوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • امپراطوری ستاره ایرانی در رومانی با ۵۶۲ امتیاز!
  • محمد مهاجری: آقای نصیری! انتقادهایتان روی چشم؛ اما شاهزاده شویی چرا؟