Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از داراب، سرهنگ محمدحسین هاشمیان امروز در نشستی خبری، ضمن گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس و تقارن هفته دفاع مقدس امسال با ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: ایثارگران، خانواده معظم شهدا و جوانان کشور عزیز ما، ایران در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که تنها رمز موفقیت در مقابل زیاده خواهی دشمنان، مقاومت و نگاه به توانایی های داخلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بیش از 250  عنوان برنامه توسط ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان و رده های مقاومت بسیج با شعار محوری (ما مقتدریم) در سطح شهرستان داراب اجرا می گردد.

هاشمیان به برخی از  برنامه ها از جمله تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و به طور نمادین تعدادی از ایثارگران،  با رعایت دستورالعملهای بهداشتی در30 شهریور ماه اشاره کرد و افزود: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از رزمندگان توسط ادارات و نهادها در طول هفته دفاع مقدس، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، نواختن زنگ مقاومت و ایثار در مدارس، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله توسط پایگاه‌ها وحوزه های مقاومت، برپایی مسابقات مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، مراسم شب خاطره در مساجد و محلات، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه داراب اظهار داشت: انجام امور عمرانی در نقاط محروم، توزیع بسته های معیشتی و لوازم التحریر توسط گروه‌های جهادی بسیج همچنین فضاسازی سطح شهر، بخش ها و روستاها توسط شهرداری‌ها، ادارات، شوراها و دهیاران بخش دیگری از اقداماتی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام می شود.

هاشمیان اضافه کرد: ادامه طرح شهید سلیمانی با همکاری شبکه بهداشت و درمان جهت اجرای واکسیناسیون در سطح شهرستان، اجرای برنامه های روشنگری در بستر فضای مجازی
همچنین تجلیل از مدافعان سلامت در طول این هفته انجام خواهد شد.

وی رونمایی از سه عنوان کتاب دفاع مقدس، اکران فیلمهای جشنواره عمار با موضوع دفاع مقدس، فراخوان وصیت نامه شهدا در بستر فضای مجازی، رژه خودرویی و موتوری همچنین میزگرد شهیدشناسی توسط بسیج مداحان را از دیگر برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

اجرای ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در مرودشت

فرمانده سپاه مرودشت از اجرای بیش از 250 برنامه درهفته دفاع مقدس در سطح شهرستان مرودشت خبر داد.

سرهنگ امید نصیبی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس یاد شهدا و امام شهدا و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی گفت: این دوران برگ زرین و درخشانی برای انقلاب و نظام  محسوب می شود.

وی با بیان اینکه رشادت های پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس باعث حفظ ارزش ها و دستاوردهای نظام وانقلاب گردید، بیان داشت: دفاع مقدس باعث بیمه شدن نظام و انقلاب شد؛ مردم و مسئولین در دوران دفاع مقدس احساس کردند که باید برای دفاع از نظام و انقلاب و دستاوردهای آن به صحنه بیایند و ما وحدت و انسجام را در اوج دیدیم و حال نیز می بینیم.

نصیبی بیان کرد: نظام استکباری تمام توطئه های خود را به کاربرد تا در منطقه ناامنی ایجاد کند و با توجه به بی بصیرتی که در کشورهای منطقه و به ویژه عراق وجود داشت، منجر به تحمیل جنگ تحمیلی علیه کشور ایران گردید که با دوراندیشی حضرت امام راحل عظیم الشان انقلاب ، وبر اساس سه رکن (مردم، رهبری، ایمان ومعرفت) توانستیم ابرقدرت ها را شکست داده و انقلاب فرهنگی را به دنیا صادر کنیم.

وی اظهار کرد: خاطرات دوران دفاع مقدس برای نسل چهارم انقلاب که با هجمه دشمنان در فضای مجازی و جنگ نرم مواجهه می باشند، باید به صورت مکرر بازگو شود تا خدای نکرده این خاطرات دچار تحریف نشود.

وی اظهار کرد: در ایام هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری (ما مقتدریم) بیش از 250 برنامه در سطح شهرستان مرودشت اعم از ناحیه، حوزه ها، اداره ها  و پایگاه‌های مقاومت در شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه مرودشت برنامه افتتاحیه هفته دفاع مقدس در شهرستان مرودشت را تکریم از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس و جمعی از فعالان فرهنگی و مجازی و نخبگان عرصه جنگ نرم بصورت مجازی با سخنرانی رئیس جمهور و بصورت ویدئو کنفرانس در محل سالن دانشگاه آزاد مرودشت، عنوان کرد.

نصیبی در ادامه محوری ترین برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان را یادواره های شهدا در سطح شهرستان و محله ها، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، برنامه های متنوع فرهنگی ، مسابقات ورزشی و کتابخوانی، تکریم از خانواده های شهداء، زنگ ایثار و مقاومت، تجلیل از مدافعان سلامت، ایجاد نهضت روشنگری، تقویت گشت های رضویون و گروه های ایست و بازرسی به همراه اقدامات گروه های جهادی در بحث ساخت و تکمیل منازل مسکونی برای افراد بی بضاعت با همکاری سایر اداره  ها وارگان ها عنوان کرد.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی ویژه برنامه هفته دفاع مقدس ما مقتدریم هفته دفاع مقدس سطح شهرستان برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه از برگزاری اجلاس شهدای کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار مصطفی مثنوی، ظهر امروز _یکشنبهنهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای دومین کنگره ملی شهدای کهگیلویه و بویراحمد، اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه با سخنرانی محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور ساعت ۲۰:۰۰ روز دوشنبه، دهم اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی شهر دهدشت برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین کنگره شهدای کهگیلویه و بویراحمد در سال ۱۳۹۵ برگزار شد و دومین کنگره نیز از روز ششم اردیبهشت سال‌جاری آغاز شده است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجلاس بزرگداشت شهدا در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و اولین اجلاس روز ششم اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره ۲۰۸ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی و حضور گسترده مردم در شهر گچساران برگزار شد.

سیدعلی‌اصغر پوربهشت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در نشست خبری که به مناسبت اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار شد، اظهار کرد: از همراهی و همکاری خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای کهگیلویه در پوشش برنامه‌های اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان و انعکاس اخبار این اجلاسیه قدردانی می‌کنم و از روحیه بسیجی خبرنگاران جز این انتظاری نیست.

وی افزود: ستاد اجرایی اجلاس شهرستان و شورای سیاست‌گذاری کنگره و اجلاس شهدا با تشکیل ۱۷ کمیته مختلف، مأموریت خود را آغاز کرد.

پوربهشت با بیان اینکه از زمان آغاز ستاد اجرایی اجلاس تاکنون بیش از پنج هزار برنامه در سطح شهرستان اجرا شده‌است، تصریح کرد: هدف از برگزاری کنگره ملی شهدا ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و انتقال آن‌ها به نسل جدید است.

وی خاطرنشان کرد: از ۴۱۲ شهید والامقام شهرستان در حال حاضر تنها والدین کمتر از ۵۰ شهید در قید حیات هستند و ضرورت دارد با برگزاری اجلاس مختلف فرهنگ ایثار و شهادت را سینه‌به‌سینه به نسل‌های بعد انتقال دهیم.

رئیس ستاد اجرایی اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه گفت: با همکاری و مشارکت شهرستان‌های چهارگانه تاکنون تعداد ۳۸۱ برنامه و یادواره شهدا در قالب‌های گوناگون برگزار شده است.

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های اجرا شده تاکنون در سطح شهرستان افزود: سرکشی و تجلیل از همه خانواده شهدا، جانبازان بالای ۵۰ درصد و آزادگان، تجلیل از ۵۵۰ نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس که نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشتند، کاشت دو هزار نهال در عرصه‌های منابع طبیعی و معابر به نیابت از شهدا و توزیع تعداد ۲۲۰ فقره جهیزیه هر کدام به نام یک شهید والامقام از جمله برنامه‌های اجرا شده در سطح شهرستان هستند.

کد خبر 748754

دیگر خبرها

  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • فارس بارانی می‌شود