Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر انصارالله یمن اظهار کرد: انقلاب ۲۱ سپتامبر از دل یک واقعیت ضروری برآمد. عربستان و امارات تنها ابزارهای آمریکا و گاوهای شیرده هستند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، عبدالملک الحوثی، رهبر انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت هفتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر گفت: قبل از انقلاب ۲۱ سپتامبر مرحله دیکته کردن خارجی حاکم بود که از رهگذر آن گروه‌های سیاسی در استقلال کشور و دریافتن ملت ما کوتاهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اشاره کرد: کوتاهی گروه‌های سیاسی در استقلال کشور ما نتایج فاجعه‌باری داشت و وضعیت به حد فروپاشی کامل و اشغال کامل یمن رسید.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: گروه‌های حاکم در کشور ما قبل از انقلاب با قطعنامه شورای امنیت بر تحمیل وضعیتی بر کشور تحت بند هفتم منشور سازمان ملل تبانی کردند و سفیر آمریکا تصمیم گیرنده کشور بود و سفارت واشنگتن آشکارا و علنا جایگزین ریاست‌جمهوری کشور ما شده بود. وضعیت قبل از انقلاب به سمت فروپاشی در تمام زمینه‌ها پیش رفت و اوضاع سیاسی بسیار پیچیده شد.

الحوثی افزود: فروپاشی وضعیت اقتصادی قبل از انقلاب به دلیل محاصره تحمیل شده کشور نبود زیرا منابع طبیعی کشور خارج از کنترل بود. جامعه جهانی از نظام سابق حمایت می‌کرد و به آن کمک‌های مالی ارائه می‌کرد. با وجود آن یمن درگیر بحران‌های مالی و اقتصادی خفقان آوری بود.

رهبر انصارلله تاکید کرد: دشمنان یمن روی سلب تمام مولفه‌های قدرت مالی و معنوی ما کار کردند تا شرایط به حد فروپاشی کامل رسید که بتوانند بر کشور ما مسلط شوند. 

الحوثی اظهار کرد: شکست گروه‌های سیاسی قبل از انقلاب باعث هدف گرفتن کل یمن در تمام زمینه‌ها شد و اگر وضعیت اقتصادی، سیاسی و امنیتی قبل از انقلاب ادامه می‌یافت یمن به سمت گسستگی و فروپاشی کامل پیش می‌رفت.

او تاکید کرد: اگر انقلاب مذکور رخ نمی‌داد پایگاه‌های آمریکا در کشور گسترش می‌یافتند به طوریکه آمریکا تنها برای منافع اسرائیل به عنوان وکیل انحصاری آن در منطقه تلاش می‌کرد.

رهبر انصارالله یمن ادامه داد: هیچ توجه مثبتی برای حل مشکلات مختلف به شکل صحیح و مسالمت آمیز وجود نداشت. دشمنان یمن روی متلاشی کردن ارتش، خلع سلاح کردن آن و به بازی گرفتن آن از طریق طرح ساختار با تبانی خیانتکاران اقدام کردند.

او این اظهاراتش را این گونه تکمیل کرد: دشمنان یمن روی ایجاد اختلافات طایفه‌ای، منطقه‌ای و درگیری‌های سیاسی در قالب طرح تقسیم کشور کار کردند. هدف گرفتن کشور در جهت خدمت به آمریکا، انگلیس و اسرائیل در قالب طرح هدف گیری امت ماست. آمریکایی‌ها شیوه‌های آموزشی ما را هدف قرار دادند و برای ارائه جایگزین‌هایی در جهت خدمت به طرح‌هایشان تلاش کردند.

الحوثی در ادامه تاکید کرد: هدف گیری هویت اعتقادی ملت ما، تضعیف و به کرنش واداشتن آن در مقابل دشمن زمینه ساز عادی سازی روابط با اشغالگران شد و ملت یمن امروز با دشمنی و محاصره بزرگی از جانب کشورهایی روبه‌رو هستند که امکانات زیادی دارند اما آنها را در محیط عربی خود تنها گذاشته‌اند.

او به مواضع عزتمندانه در قبال یمن اشاره کرد و گفت: مواضع ایران، حزب‌الله لبنان، آزادگان سوریه، عراق و بحرین شرافتمندانه است. کمترین توصیفی که از انقلاب ۲۱ سپتامبر می‌توان داشت این است که آن بزرگترین انقلاب‌ها بدون شائبه در حاشیه راندن، تسویه حساب‌ها یا جنایت‌هاست.

الحوثی اظهار کرد: ما مشکل نقش خارجی را از ابتدا دریافتیم و کشورهای خارجی در راس آنها آمریکا همان کسانی بودند که قبل از مزدوران مقابل انقلاب ایستادند.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: کسانی که در داخل مدعی‌اند تلاش می‌کنند "تحت هر عنوانی دروغ‌گو هستند که سپس در مقابل دشمنان و محاصره سکوت می‌کنند". کشورهای خارجی با ابزارهای داخلی تلاش کردند انقلاب را در جریان تشکیل دولت و ازطریق شروط نظامی و امنیتی دور بزنند.

او ادامه داد: ما مقابل تلاش برای دور زدن انقلاب ایستادیم آنها به سمت راهکار برخورد با ملت ما و دشمنی علیه آنها رفتند. آمریکا دریافت که زمینه بعد از انقلاب برای هر آنچه در یمن می‌خواهد انجام دهد، باز نیست.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن انقلاب ۲۱ سپتامبر قبل از انقلاب کشور ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 رهبر انقلاب در دیدار امروز با کارگردان با اشاره به توصیه‌ها به ایشان گفتند: «...حالا بعضی خیرخواهانه ــ نظرشان خیرخواهی است ان‌شاءالله ــ مدام توصیه میکنند که «خب آقا با آمریکا مثلاً فلان[توافق را] کنید، یک چیزی میگویند گوش کنید»! خب توقّعات آنها که ‌تمامی ندارد؛ توقّعات آمریکا که تمامی ندارد. چند سال قبل از این، همین جا داخل حسینیّه راجع به مسائل هسته‌ای صحبت بود، بنده در صحبت عمومی گفتم آمریکایی‌ها مشخّص کنند چه اندازه عقب‌نشینی هسته‌ای اگر انجام بگیرد، آنها قانع میشوند؛ حاضر نیستند مشخّص کنند؛ معلوم است. قدم‌به‌قدم می‌آیند تا میرسند به آنجایی که در یک کشور آفریقایی شمال آفریقا اتّفاق افتاد؛...» در واقع رهبری به سرنوشت قذافی و حکومتش اشاره کردند با اشاره به دولت لیبی به رهبری معمّر قذّافی به خاطر آنچه عادی‌سازی روابط خود با غرب و آمریکا عنوان میکرد، اعلام کرد که برنامه هسته‌ای خود را کنار میگذارد و این کار را انجام داد و همان زمان فرانسه و چند کشور غربی تضمین کردند در صورت حمله به لیبی، به عنوان مدافع از لیبی دفاع می‌کنند اما مداخله نظامی در لیبی در ۱۹ مارس ۲۰۱۱ پس از قطعنامه ۱۹۷۳ شورای امنیت، فرانسه رهبر عملیات بود و کشورهایی چون آمریکا با رهبری فرانسه به لیبی حمله کردند که به سقوط حکومت قذافی انجامید. این بخش از بیانات رهبر معظم انقلاب را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • سید الحوثی: اسرائیل از تاکتیک های جدیدی برای کشتار ملت فلسطین استفاده می کند
  • الحوثی: وحشی‌گریِ آمریکا در حمایت از اسرائیل به حدی است که دانشجویان را سرکوب می‌کند
  • سید الحوثی: آمریکا شریک اسرائیل در تمام جنایاتش علیه فلسطینیان است
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • مزاح رهبر انقلاب با روش عجیب یک کارگر برای گرفتن انگشتر
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • ببینید | ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر انقلاب
  • فیلم| ابتکار جالب یک کارگر برای گرفتن انگشتر رهبر معظم انقلاب!
  • کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه