Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@19:56:33 GMT

نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۶۹۷۲

 

نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته اعلام شد . داوطلبان زیادی منتظر نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بودند. نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در سایت سنجش اعلام شد. برای دیدن نتایج آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته باید به سایت سنجش مراجعه کرد.

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، سازمان سنجش درخصوص اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشـته‌های تحصیلی متمرکز و ‌معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت ‌پذیرش رشته تحصیلی نیمه‌متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع متقاضیانی که در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 ثبت‌نام و شرکت کرده‌اند می‌رساند که اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی پذیرش با آزمون و همچنین رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون مذکور که گزینش ‌آنها به‌روش ‌متمرکز صورت‌ گرفته ‌است به همراه فهرست اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی نیمه متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار گرفته است.

پذیرفته‌شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت‌نام، تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در بند الف این اطلاعیه) ضرورت دارد در تاریخ 1400/06/30 به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا مؤسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه نمایند. درصورتی که دانشگاه یا مؤسسه‌ای، در درگاه اطلاع‌رسانی خود برنامه زمانی برای ثبت‌نام درج ننموده باشد، پذیرفته‌شدگان این مؤسسات لازم است در یکی از روزهای چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ و یا شنبه سوم مهر ۱۴۰۰ برای ثبت‌نام در محل قبولی خود اقدام کنند.

پذیرفته‌شدگان دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه‌ای لازم است برای اطلاع از زمان، نحوه و شرایط ثبت‌نام به درگاه اطلاع رسانی سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نشانی www.tvu.ac.ir  و یا به درگاه اطلاع رسانی دانشکده یا آموزشکده محل قبولی خود مراجعه نمایند. لازم به‌ذکر است اسامی افرادی که در ردیف معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌ تحصیلی نیمه‌متمرکز فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی اعلام گردیده‌، باید مطابق بند "ب" مندرج در این اطلاعیه برای انجام مصاحبه اقدام کنند.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پوشش تعلیم و تربیت سازمان سنجش کارشناسی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری

علی محمدی ترکاشوند سرپرست معاونت آموزش و نماینده تام‌الاختیار آزمون‌های سازمان سنجش دانشگاه آزاد اسلامی در واحد دانشگاهی شهرقدس اظهار کرد: چند وقتی است که خبر‌هایی در مورد کنکور‌های دو مرحله‌ای منتشر شده و آن هم این است که در سال ۱۴۰۳ کنکور در دو نوبت برگزار می‌شود، اما آیا این تاریخ‌ها و این تغییرات به نفع دانش‌آموزان است یا به ضرر آنها؟ باید اشاره کنم فرصت انتخاب و تلاش برای دانش آموزان در دو مر حله بازتاب بهتری خواهد داشت و با توجه به اینکه سهم سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳، ۵۰ درصد قطعی و از نمرات امتحانات نهایی پایه دوازدهم است؛ از کنکور ۱۴۰۴ به بعد سهم سوابق تحصیلی ۶۰ درصد خواهد شد. این تغییرات تاثیر مثبتی در روند تحصیلی دواطلبان متقاضی تحصیلات عالیه خواهد داشت.

وی با توجه به اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی در برپایی آزمون سراسری در واحد شهر قدس افزود: امسال دانشگاه آزاد شهر قدس میزبان ۱۸۰۰ نفر داوطلب در گروه‌های علوم انسانی و علوم تجربی بود و به همت همکارانم این آزمون در روز‌های پنج شنبه و جمعه در تاریخ‌هایی که عرض کردم با موفقیت برگزار شد.

معاون آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس متذکر شد: پیشرفت علمی، اقتصادی، فرهنگی، توسعه کشور و توجه به ظرفیت بالای علمی مردم شهیدپرور و فهیم کشور اسلامی‌مان می‌تواند در گذر از بحران‌هایی مانند رکود اقتصادی، اشتغال و ناهنجاری‌های فرهنگی موثر باشد و امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان با ورود به دهه چهارم فعالیت خود تلاش دارد زمینه رشد و شکوفایی علمی را با ایجاد مدارس عالی مهارتی، مراکز تحقیقاتی رشد، راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین توسعه فعالیت‌های تحقیقی، پژوهشی و مهارتی فراهم کند.

محمدی ترکاشوند تبیین کرد: برای دستیابی به این اهداف طرح‌هایی با مدیریت دکتر افشاری ریاست واحد پیش‌بینی شده و سعی داریم با تیم‌سازی‌هایی که انجام می‌شود در راستای اجرای تحقق شعار سال گام برداریم و برای رسیدن به این مهم در گام اول با ایجاد رویداد صدرا ابتدا گام‌هایی برای اهداف منطقه برداریم و سپس با همکاری صنایع منطقه‌ای برنامه‌های از پیش تعیین شده را اجرایی خواهیم کرد؛ بنابراین در این زمینه برنامه ریزی‌هایی در واحد شهر قدس صورت گرفته است.

وی افزود: در ایام برپایی آزمون خودم شاهد بودم که همکارانم و استادان مجموعه واحد شهرقدس از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نکرده و خالصانه در مسیر مدیریت صحیح ایام آزمون گام برداشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • امکان بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون آموزگاری»
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • ثبت‌ مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • ثبت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی آموزش و پرورش از امروز
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • ۴ نفر در آزمون سراسری دستگیر شدند
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود