Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@09:47:14 GMT

مهاجم اسبق پرسپولیس: از فوتبال خداحافظی کردم

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۷۰۲۷

مهاجم اسبق پرسپولیس: از فوتبال خداحافظی کردم

خبرورزشی – برخی منابع نوشته بودند اکبر صغیری مهاجم اسبق تیم پرسپولیس و سرپرست فصل گذشته تیم خوشه طلایی قصد دارد با پیراهن تیم پدیده به لیگ برتر بازگردد. 

اکبر صغیری در گفت‌وگو با خبرورزشی گفت: واقعیت این است من از فوتبال خداحافظی کردم و به همین خاطر فصل گذشته قبول کردم سرپرست تیم خوشه طلایی در لیگ یک شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر را که خواندم خودم هم تعجب کردم. برخی از دوستانم به من زنگ زدند و تبریک گفتند. اما واقعیت این است که من از فوتبال خداحافظی کرده‌ام و در این شرایط سنی اگر بخواهم هم دیگر نمی‌توانم به فوتبال برگردم. 

اکبر صغیری آخرین فصل حضور خود را در تیم خوشه طلایی سپری کرد. او در خصوص وضعیت این تیم در فصل جدید گفت: مالک باشگاه به دنبال واگذاری امتیاز تیم بود و به نظر نمی آید در فصل جدید قصد حضور در لیگ یک را داشته باشد. 

اکبر صغیری که با کسب عنوان آقای گلی در لیگ یک به همراه ماشین سازی یک فصل پیراهن تیم پرسپولیس را برتن کرده بود این احتمال را دارد به عنوان مربی به صحنه فوتبال برگردد. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: خبر ویژه خوشه طلایی ساوه اکبر صغیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!