Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@11:38:25 GMT

مصدومیت ستاره جوان در تمرین امروز بایرن (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۱۶۷۲۴۶

جمال موسیالا، ستاره جوان و آلمانی بایرن مونیخ، در تمرین امروز این تیم دچار مصدومیت شد.

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ طی ماه‌های گذشته به لحاظ آسیب دیدگی بازیکنان خود اصلاً خوش شانس نبوده است. در این مدت بازیکنانی نظیر بنجامین پاوارد، لوکاس هرناندز، کورنتین تولیسو و کینگزلی کومان با مصدومیت های مختلف مواجه شده و هر کدام در مقطعی از ترکیب بایرن دور بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما یک اتفاق نگران کننده در تمرین امروز بایرن مونیخ رخ داد؛ جایی که ستاره جوان و آلمانی باواریایی‌ها یعنی جمال موسیالا در برخورد با مارک روکا دچار مصدومیت شد و روی زمین افتاد. در واقع به نظر می رسید موسیالا از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده و این موضوع باعث شد که او تمرین بایرن مونیخ را نیمه کاره رها کند.

 

اگرچه باشگاه بایرن مونیخ هنوز در مورد مدت زمان دوری جمال موسیالا از میادین موضع خود را اعلام نکرده اما منابع آلمانی گزارش می دهند که آسیب دیدگی این ستاره جوان خیلی جدی نیست و او حداکثر دو سه روز از تمرین بایرن دور خواهد بود.

 

 

 

 

 

گفتنی است موسیالا در فصل جدید نمایش های خوبی در ترکیب بایرن مونیخ داشته و در چهار بازی ابتدایی این تیم در بوندسلیگا آمار دو گل و دو پاس گل را به ثبت رسانده تا نشان دهد که یکی از ستاره های آینده دار فوتبال آلمان محسوب می‌شود.

بایرن مونیخ جمال موسیالا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ جمال موسیالا جمال موسیالا بایرن مونیخ ستاره جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد

ستاره برزیلی مصمم است بار دیگر فینال لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید تجربه کند.

طرفداری | وینیسیوس جونیور یک شب خاطره‌انگیز را در آلیانتس آرنا پشت سر گذاشت.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 به پایان رسید. 90 دقیقه نبرد دو غول فوتبال اروپا در آلیانتس آرنا نتیجه‌ای در بر نداشت تا همه چیز به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید در مسابقه امشب که با ثبت دو گل اندوخته‌ای بسیار مناسب برای تیم کارلو آنچلوتی فراهم کرد، مصمم است بار دیگر حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. ستاره برزیلی کهکشانی‌ها در مصاحبه بعد از جدال با بایرن مونیخ گفت:

رئال به فینال لیگ قهرمانان تعلق دارد

هدف ما پیروزی بود، اما ماهیت این بازی‌ها همین است. هیچ تیمی نباید توپ را از دست بدهد، زیرا هر دو تیم از کیفیت بالایی برخوردارند و می‌تونانند از فرصت‌هایشان نهایت بهره را ببرند. ما باید برای بازی برگشت استراحت کنیم تا با تمام قوا در سانتیاگو برنابئو حاضر شویم. وقت آن است رئال مدرید را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و آن جایگاه چیزی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا نیست.

کروس کار را آسان می‌کند 

کروس کار را همیشه برای هم‌تیمی‌هایش آسان می‌کند. او به من پاس گل داد، اما در کل بابت عملکرد کلی تیم خوشحالم. ما باید در برخی از زمینه‌ها پیشرفت کنیم، اما اگر به این روند ادامه دهیم می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم.

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • کرگر: بازی جمال موسیالا را بیشتر از جود بلینگام دوست دارم
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • ببینید | جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • واکنش موسیالا به تساوی تلخ در آلیانتس‌ آره‌نا
  • ستاره رئال ورزشگاه بایرن را مسخره کرد!
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس