Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیام‌های جداگانه، انتصاب جانشین جدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش را به آنان تبریک گفت.

خبرگزاری میزان - آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در پیام‌های جداگانه، انتصاب امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و انتصاب امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی به سمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به آنان تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام رئیس جمهور در پی انتصاب جانشین جدید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده
انتصاب جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) به سمت «جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح» را که نشان از اعتماد ایشان به جنابعالی و برآمده از تعهد، دانش و تجارب ارزشمندتان در عرصه های مختلف نظامی و دفاعی کشور است، تبریک می گویم.
با آرزوی توفیقات روزافزون، امیدوارم در سمت جدید خدمتگزاری نیز در سایه توجهات الهی و درایت جنابعالی بیش از پیش شاهد اجرای منویات فرماندهی کل نیروهای مسلح و صلابت و اقتدار نظام اسلامی در عرصه های دفاعی کشور باشیم.


متن پیام رئیس جمهور در پی انتصاب فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی

حسن اعتماد مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت «فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران» را که بیانگر تعهد، توانمندی و تجارب ارزشمندتان است، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

امیدوارم با مدیریت جهادی و بهره گیری مطلوب از امکانات و ظرفیت های فراوان نیروهای غیور مسلح، بیش از پیش شاهد اقتدار و امنیت در آسمان میهن عزیزمان ایران اسلامی و خودکفایی و سربلندی نیروهای مسلح باشیم.
سلامتی و توفیق روز افزون تان را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه در تقویت توان دفاعی کشور، از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

بیشتر بخوانید: پیام تبریک رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در پی انتصاب جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح و فرمانده نهاجا

انتهای پیام/

برچسب ها: آیت الله رئیسی نیروی هوایی ارتش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آیت الله رئیسی نیروی هوایی ارتش رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کل نیروهای مسلح نیروی هوایی ارتش انتصاب جانشین پی انتصاب سرتیپ خلبان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد که تعدادی از افسران ارشد ارتش این رژیم قبل از شروع تحقیقات در مورد حوادث ۷ اکتبر گذشته با وکلای این تحقیقات در ارتباط هستند.

براساس گزارش النشره، این رسانه‌ی صهیونیستی اعلام کرد که انتظار استعفای هرزی هالوی، رئیس ستاد ارتش صهیونیستی در هفته‌های آینده پیش بینی می‌شود و بحث در مورد جانشین او در جریان است.

رسانه‌های صهیونیستی انتظار دارند که استعفای آهارون هالسوا، رئیس بخش اطلاعات نظامی ازتش صهیونیستی (امان) منجر به استعفای سلسله‌ای در رهبری ارتش این رژیم طی هفته‌های آتی یا پس از انجام تحقیقات داخلی طی تابستان آینده، شود. 

در این گزارش آمده است که از جمله فرماندهانی که انتظار می‌رود استعفای خود را ارائه کنند، هرزی هالیوی رئیس ستاد ارتش و امیر برام معاون او به همراه آوی روزنفلد فرمانده لشکر غزه و یارون فینکلمن فرمانده ناحیه جنوبی  هستند. 

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی همچنین فاش کرد که موج استعفا بیانگر آشفتگی بخش اطلاعاتی بوده است. براساس این گزارش، استعفای دسته جمعی این افسران ناشی از اعتراض آنها به روند عملیات و جنگ بوده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز ۱۳ بهمن ماه اعلام کرد که رؤسای ستاد کل ارتش، شعبه اطلاعات نظامی ارتش، شاباک (امنیت داخلی) و فرمانده منطقه جنوبی ارتش تصمیم گرفتند به محض پایان جنگ در غزه استعفا دهند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۲۷ بهمن ماه نیز گزارش دادند، هزاران نفر از نیرو‌های پلیس این رژیم پس از عملیات ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) طوفان الاقصی به استعفا و بازنشستگی پیش از موعد تمایل پیدا کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای روز ملی آفریقای جنوبی
  • پیام فرمانده ارتش؛ پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد