Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بهارستان، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در حاشیه بهره‌برداری از ۶ طرح عمرانی در شهرستان بهارستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با صدور پروانه ساختمانی و اخذ جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ نمی‌توان شهرداری را اداره کرد، اداره کردن شهر نیازمند درآمد پایدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برای ایجاد درآمد پایدار باید پروژه‌های ماندگار با مشارکت مردم و بخش خصوصی در شهر تعریف و بسترهای لازم برای جذب سرمایه‌گذار در طرح‌های عمرانی و مشارکت در پروژه‌ها به وجود آورد تا انگیزه سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در شهر ترغیب شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اهداف سفر یک روزه خود به شهرستان بهارستان، بیان کرد: در سفر امروز که در آستانه فرا رسیدن هفته دفاع مقدس انجام شد، شش طرح عمرانی و خدماتی شهرداری‌های گلستان و صالحیه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات احداث آنها آغاز و کلنگ‌زنی شد که با تکمیل و بهره برداری از این پروژه‌ها، ضمن خدمت رسانی بیشتر به مردم عزیز این شهرها، رشد و شکوفایی و عمران و آبادانی هرچه بیشتر منطقه و کاهش مشکلات مردم را شاهد خواهیم بود.

چراغعلی با بیان اینکه فرصت خدمتگزاری بسیار کم و به سرعت در حال گذر است، تاکید کرد: شهرستان بهارستان از لحاظ ساختار اجتماعی یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته در کشور به شمار می‌رود که باید مورد توجه و عنایت و حمایت بیشتر قرار گیرد.

وی آغاز عملیات اجرایی یک دهنه پل در مسیر کمربندی شمالی شهرک گلستان را اقدامی موثر در جهت کاهش بار ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور مردم دانست و گفت: شهردار گلستان و اعضای شورای این شهر مصمم هستند و قول دادند که در اسرع وقت بر اساس برنامه زمان‌بندی شده طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و رفاهی را به نتیجه برسانند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران تصریح کرد: در شهر صالحیه علاوه بر افتتاح و بهره برداری از مجموعه غسالخانه، سردخانه و واحد اداری آرامستان شهرداری صالحیه، دومین سالن چند منظوره مدیریت بحران هم افتتاح شد تا بتوانیم نقاط امنی را در این شهرستان برای مردم داشته باشیم، ضمن اینکه این سالن بحران فرصت خوبی است که از کاربری آن جوانان می‌توانند برای فضای ورزشی استفاده کنند.

چراغعلی با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: مطابق پیش بینی‌هایی که در بودجه عمرانی استان صورت گرفته است، از محل اعتبارات بند (ز)، با تدبیر و همفکری فرماندار و مدیران محلی و تیم فنی معاونت عمرانی استانداری تهران خواهد شد، توجه خاصی را به محلات حاشیه‌ای در شهرهای صالحیه، گلستان و سایر شهرهای این شهرستان خواهیم داشت و برای رونق و توسعه و کمک به مردم منطقه در تلاش هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس، در سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران به شهرستان بهارستان کلنگ احداث شش طرح عمرانی احداث بوستان شادچای، پل شادچای، کمربندی شمالی گلستان، احداث سرای محله کوی گلستان و سالن همایش‌های شهرداری گلستان به زمین زده شد و دومین سالن چند منظوره مدیریت بحران شهر صالحیه و مجموعه غسالخانه و فضای اداری آرامستان این شهر افتتاح و به بهره‌برداری رسید که در مجموع برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها، اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرداری‌ها پیش‌بینی و هزینه شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/

منبع: فارس

کلیدواژه: عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران شهرستان بهارستان بهره برداری پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۱۶۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور، گفت: زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ خواهد کرد. - اخبار استانها -

محسن کوشش تبار در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار تسنیم در همدان، در حاشیه برگزاری نمایشگاه اکسپو 2024 با اشاره به تعریف 62 محصول دارای زنجیره ارزش توسط وزارت کشور، اظهار‌ داشت: همدان دارای دو زنجیره ارزش کشمش و سفال است که در این زمینه اقدامات خوبی توسط این استان انجام شده است.

وی افزود: برای زنجیره ارزش افزوده کشمش هدف‌گذاری خوبی انجام گرفته که برای جمعیت بالغ بر 25 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده و ما امیدواریم در مدت 4 سال آینده بتواند افزایش 3تا 4 برابری داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور با بیان اینکه کشمش جز محصولاتی است که در دنیا جذابیت بالایی دارد، بیان کرد: لازم است هم در اصلاح فرآیند تولید و هم در بهره‌وری محصول و بسته بندی آن برنامه ریزی دقیقی انجام شود که بی شک در جی. دی. پی استان همدان اثرگذار است.

سفال شناسنامه استان همدان است

کوشش تبار به سفال به عنوان دیگر زنجیره ارزش استان همدان اشاره کرد و افزود: سفال شناسنامه استان همدان است که همین محصول فرهنگی و هم یک محصول صادراتی به شمار می‌رود.

وی در پایان تاکید کرد: شایسته است تنوع‌یابی، آموزش، بازاریابی و حفظ شرایط فعلی و ارتقا جایگاه صادراتی سفال نیز در استان همدان برنامه‌ریزی و اقدامات جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • ایجاد درآمد پایدار اولویت اساسی شهرداری‌ها باشد+فیلم
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • حدود ۳۰ درصد مدارس گناباد نیازمند بازسازی است
  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند